Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal
Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se vám podaří získat jejich pozornost. Mají tendence být oportunisty chtějí informace, jen když se jim to hodí, ne dříve, a…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3955 článků.
Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se vám podaří získat jejich pozornost. Mají tendence být oportunisty chtějí informace, jen když se jim to hodí, ne dříve, a…
Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří mezi základní hodnoty Evropské unie. Generální ředitelství pro zdraví a ochranu spotřebitele při Evropské komisi proto…
Zákon o dani z příjmů ukládá dárci povinnost prokázat, že k poskytnutí daru skutečně došlo. Teprve tehdy si může snížit základ daně z příjmů o darovanou částku. Je třeba mít k dispozici doklad, který…
Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v zákaznických střediscích, kde nábor a retence kvalitní pracovní síly hraje zcela zásadní roli. Článek proto…
Ženy na vedoucích pozicích čelí neochotě uznat některé hodnoty ženské pracovní síly. Britský průzkum, který oslovil 650 žen na pozicích senior manažer a ředitel, odhalil, že 79 % firem nedává…
Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou organizaci a lidské zdroje. Bez funkčního plánu pro identifikaci a rozvoj vůdcovských dovedností nutných k zavedení obchodní strategie…
Strategie rozesílat co nejvíce zpráv co největšímu počtu lidí a co nejčastěji to půjde v e-mailovém marketingu nefunguje. První věc, kterou je třeba udělat, je zapomenout na tradiční marketingový…
Lidé poskytují finanční prostředky na humanitní či charitativní účely. Dary se také poskytují nadacím, školám, zdravotnickým zařízením apod. Při poskytování a přijímání darů je třeba znát určitá…
Vposledních čtrnácti dnech byly publikovány informace o zranitelnosti antivirových systémů NOD32 a Symantec, prohlížeče Mozilla, Firefox a poštovního klienta Thunderbird zase trápí služba IDN.Symantec…
Rozhovor s Mgr. Liborem Sukem, personálním ředitelem akciové společnosti Tipsport, největší sázkové kanceláře ve střední a východní Evropě.Není možné se personálního ředitele sázkové kanceláře na úvod…
Rozhovor s Ondřejem Frycem, generálním ředitelem akciové společnosti Internet Mall, která provozuje 18 specializovaných internetových obchodů.Předpokládám správně, že jako generální ředitel…
Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na trhu, příliv zákazníků a referencí. Je však třeba zapamatovat si, že budování loajality je závisí na důvěře, pohodlí,…
Obchodní etiketa zahrnuje mnohem více, než vědět jak, kdy a proč se zachovat určitým způsobem. Jednou ze zásadních věcí je také držet se nepsané e-mailové etiky.Čím více firem se vdnešní době…
Absolvoval studia pedagogiky a historie na královéhradecké univerzitě a postgraduální studium personálního řízení na Karlově univerzitě. Na Sheffield Hallam University studoval strategické řízení…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo…