Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3955 článků.

Jak se zaměstnanci mohou hlídat navzájem a zvyšovat tím bezpečnost pracoviště

25.7.2005 

Toto je příklad zaměstnanců jedné společnosti, kteří dramaticky a přímočaře změnili svoje pracovní návyky. Nestalo se to náhodou a tito lidé se nijak neodlišují od kohokoli jiného.Co tito lidé dělají…

icon Mám rád změnu

25.7.2005 

Rozhovor s Danielem Machockým, HR Business Partnerem Českého Telecomu.Co vás vedlo na pozici personalisty vČeském Telecomu?Na své pozici jsem teprve dva měsíce. Dříve jsem působil voddělení lidských…

Článek v rámci předplatného Seď v koutě, nepovýší tě

21.7.2005 

Už jste unavení z toho, jak vaši kolegové povyšují, zatímco vy i přes své zásluhy zůstáváte stále na jednom místě? Vězte, že úspěšní zaměstnanci si sami budují svou cestu k povýšení a nespoléhají na…

icon Jakou hodnotu mají hodnoty?

18.7.2005 

Každý člověk i firma má své hodnoty. Celé naše životy i skutky se určitým způsobem točí kolem předpokladů týkajících se hodnot a ceny, které pro nás dané věci mají. Mnohému jednání s hodnotami se…

Vše, co jste chtěli vědět o závodním stravování

15.7.2005 

Zákoník práce ukládá zaměstnavatelům povinnost umožnit zaměstnancům stravování. Přestože je však závodní stravování jednou z nejvýhodnějších forem zvýhodnění zaměstnanců, někteří podnikatelé…

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro budování kontaktů

13.7.2005 

Budování kontaktů je základem každé úspěšné kariéry. Naučte se budovat kontakty a stanete se většími pány svého osudu. Článek nabízí několik tipů, jak podpořit rozvoj vaší kariéry:- Pokud si právě…

icon Cesta do hlubin vůdcovy duše

10.7.2005 

Naleznete je ve všech sférách lidské společnosti v pracovních kójích, v obchodech, v oblasti sportu, v davu protestujících lidí ať už jsou velké jako ředitelská křesla nebo malé jako dětská hřiště.…

icon Pozor, padá značka!

10.7.2005 

Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout kolapsu nebo zpomalit svůj rozvoj a postupně se rozložit. Všechny problematické značky mají svůj…

Článek v rámci předplatného Blogy: Výhody i nevýhody pro HR

7.7.2005 

Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…

icon Jak měřit lidi

30.6.2005 

Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…

Článek v rámci předplatného icon O kravatu jde až v druhé řadě

28.6.2005 

Většina publikací či workshopů o prezentačních dovednostech a veřejném vystupování se soustředí na tak povrchní věci, že je téměř nemožné, aby si z nich čtenář nebo účastník semináře odnesl nějaké…

Psychologie a bezpečnost práce

28.6.2005 

Bezúrazové pracoviště vyžaduje pozornost ke třem základním faktorům: -pracovní prostředí (včetně nástrojů a vybavení)-osobnost zaměstnance (jeho postoje, hodnoty a povahu)-chování zaměstnanců (jako…

icon Budujeme profesionální image

22.6.2005 

Na dnešních různorodých pracovištích je jednání vedoucích pracovníků neustále pod drobnohledem. Nastal proto čas, abyste začali řídit svůj profesionální image dříve, než to za vás udělají jiní.…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

icon Jak přijímat nejlepší obchodníky

17.6.2005 

Zamyslete se nad posledním zaměstnancem, kterého jste přijali. Nezměnil se náhodou v někoho úplně jiného než byla ta osobnost, která se vám jevila při pohovoru jako ideální? Taková situace není nijak…

Výpis 33163330 z celkem 3955