Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3955 článků.

Článek v rámci předplatného Architektura značky zaměstnavatele

23.5.2005 

Vytváření značky podniku jako zaměstnavatele pomůže zachovat vhodný obraz zaměstnaneckých zkušeností a zaujmout talenty nezbytné pro dosažení klíčových cílů podniku v budoucnu. Zvyšování postavení…

icon Já to tady řídím!

20.5.2005 

Vést společnost není snadná práce. Jste zodpovědní absolutně za všechno, co se stane. Přesto je převzetí této odpovědnosti a případný úspěch jednou z nejradostnějších součástí podnikání. Abyste vedli…

icon Když píše rozhořčený zákazník

18.5.2005 

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo bezchybně, zákazníci by dostávali své zboží včas a nemuseli trávit dlouhý čas posloucháním hudby v…

icon Příliš velký obsah snižuje kvalitu webu

18.5.2005 

Web manažer by se měl vytrvale soustředit na kvalitu a tím vytvářet web, který doručí skutečnou a udržitelnou hodnotu. Mnoho internetových stránek je tak velkých, než aby se daly profesionálně řídit s…

Článek v rámci předplatného Kdo má značku, vyhraje

17.5.2005 

V současné válce o talenty nejsou profesionálové lidských zdrojů vybaveni jednou z nejdůležitějších zbraní z náborového arzenálu brandingem (značkováním) zaměstnavatele. Exkluzivní průzkum mezi 1.889…

icon Co znamená efektivní vůdcovství

11.5.2005 

Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…

Článek v rámci předplatného icon Vůdce je ten, kdo odstraňuje překážky

10.5.2005 

Efektivní manažer odstraní zaměstnancům překážky a pak ustoupí stranou, aby mohli dělat svou práci. Nedávná vlna propouštění výkonných ředitelů (Hewlett-Packard Carly Fiorina, Merck Raymond…

Výdaje na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

10.5.2005 

Rozpočty na výcvik se zvyšují, jak se zaměstnavatelé snaží zajistit, aby jejich zaměstnanci měli dovednosti, které potřebují pro výkon své práce, a aby z nich manažeři dostali to nejlepší. Průzkum…

icon Pohled na management zespodu

9.5.2005 

Dave Haynes se propracovával vzhůru na podnikovém žebříčku jako terénní inženýr, dopravní specialista a vedoucí oddělení. Nyní je mezinárodní obchodní reprezentant. Své zkušenosti shrnul v knize The…

Článek v rámci předplatného Flexibilní benefity na vzestupu

6.5.2005 

Studie 430 anglických firem Employee Rewards Watch 2005 poradenské společnosti Thomsons Online Benefits ukázala zdvojnásobení počtu zaměstnavatelů (na 10 %), kteří zavedli flexibilní plán benefitů.…

Článek v rámci předplatného icon Umění říkat "ne"

5.5.2005 

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít zákazníci na vědomí a upřednostnit.…

Článek v rámci předplatného icon České firmy si necení EU

5.5.2005 

Loňské rozšíření Evropské unie o deset států oceňují firmy z původních i nových členských zemí. Většina společností z nových zemí EU včetně České republiky tvrdí, že byly na vstup dobře připraveny a…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

Kompletní personální strategie

29.4.2005 

Silný tým je často výsledkem náborové strategie, která překračuje hranice HR. Personální strategie je velmi dobře promyšlený plán útoku, který pomáhá společnosti přitahovat, přijímat, rozvíjet,…

icon Mladí manažeři vs. starší manažeři

27.4.2005 

Studie společnosti Heindrick & Struggles, v jejímž rámci bylo v Německu dotazováno 300 topmanažerů, se zaměřila na srovnání mladších a starších lidí ve vedoucích funkcích. Manažeři ve věku od 30…

Výpis 33463360 z celkem 3955