Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7205 článků.

icon Zásady poskytování efektivní zpětné vazby

28.4.2021 

Zpětná vazba podřízeným pracovníkům je jedním z nejlepších nástrojů jejich rozvoje. Zásadní roli v tom, jak bude zpětná vazba přijata a jestli bude mít pozitivní dopad na práci daného zaměstnance,…

Článek v rámci předplatného icon 5 nejefektivnějších formátů příspěvku na blogu

27.4.2021 

Psaní blogu je skvělým způsobem, jak přitáhnout pozornost klíčové cílové skupiny a jak zviditelnit sebe, svůj produkt nebo svoji značku. Ať už je vaším cílem obsahový marketing, nebo zkrátka chcete…

Co dělat s cizojazyčnými odbornými texty

26.4.2021 

S nějakým odborným textem se v průběhu života setká snad každý z nás, ať už se pohybuje v jakémkoli oboru. Jsou to učebnice, kvalifikační práce, ale i různé vyhlášky, postupy a návody. Texty se čtou…

Nebojte se rozmanitosti v týmu

23.4.2021 

Přemýšleli jste někdy, čím se liší úspěšné týmy od těch, které úspěchů nedosahují? Rozmanitost je naprosto v pořádku a je téměř nutností pro přežití v dnešní době. Jak ale správně tento tým řídit?

Jakými typy videí můžete oživit vaše online školení nebo konferenci? (2/2)

20.4.2021 

Vyberte si vhodný videoformát pro vaše vystoupení – ne vždy je „mluvící hlava“ jedinou možností, kterou můžete využít, abyste zaujali publikum. V prvním díle jsme probrali živá a demonstrační videa.…

Článek v rámci předplatného icon Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

20.4.2021 

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou při interakci se zákazníkem maxima.…

Technika a ICT je i pro holky!

14.4.2021 

9. ročník Girls Day, kariérního dne pro dívky, pořádá ve čtvrtek 22. dubna 2021 obecně prospěšná společnost Gender Studies, letos kvůli pandemii poprvé online.  

OfficeFitness pomáhá vytvářet u zaměstnanců zdravý návyk, který zařadí do svých denních rituálů (1/2)

12.4.2021  Rozhovor s Jiřím Zadinou a Ondřejem Horákem, zakladateli projektu OfficeFitness

Jiří Zadina se od dob studií věnuje oblasti sportu a tělesnému rozvoji. Mezi jeho klienty patří nejen vrcholoví sportovci, ale také podnikatelé a obecně lidé, kteří chtějí řešit fyzické důsledky…

Společnost ASIANA spustila nový portál HRshop.cz

12.4.2021 

Společnost ASIANA, známá svým působením v cestovním ruchu, spustila v roce 2020 nový portál HRshop.cz. V čem je jiný a co ho naopak spojuje s firemní koncepcí, nám představuje Pavla Pulchart, Business…

Firmy často neumějí využívat svá data jako relevantní podklad pro rozhodování

9.4.2021 

Kvalitní analýza dat se stává ve stále nevyzpytatelnějším ekonomickém prostředí jedním z nejdůležitějších podkladů pro řízení firem. Konference Power BI Day nabídne ucelený informační servis, který…

Článek v rámci předplatného icon Sedm vlastností úspěšných podnikatelů

6.4.2021 

Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní podnikatelé něco společného. Jaké vlastnosti sdílí ti nejúspěšnější podnikatelé a jaké charakteristiky jsou pro úspěch ve světě…

Nenechte se brzdit covidem. Pět důvodů, proč se v době lockdownu soustředit na sebevzdělávání

6.4.2021 

Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než rok a místo postupného rozvolňování nám vláda servíruje stále přísnější restrikce. Sporty, restaurace, koncerty, zábava, to…

Equal Pay Day 2021: Vzájemná podpora jako klíč ke změně

1.4.2021 

Celých 7 dní plných inspirace, motivace, sdílení a vzájemné podpory – to je 12. ročník Equal Pay Day, který vyvrcholil ve čtvrtek 1. dubna 2021. Zájem o to být u toho byl mezi ženami i muži obrovský.…

Program Google Career Certificates připraví Čechy na pracovní pozice budoucnosti, ve spolupráci s Czechitas udělí firma i stipendia

1.4.2021 

Pandemie koronaviru urychluje změny na pracovním trhu. Část lidí si bude muset brzy osvojit nové digitální dovednosti, případně zcela změnit zaměstnání. V Česku podle studie McKinsey klesne do roku…

icon Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

31.3.2021 

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…

Výpis 661675 z celkem 7205