ADD, další z civilizačních chorob?
V dnešní době potřebujeme absorbovat co nejvíce informací v nejkratší možné době a to jak v práci tak i doma. Náš okamžitý a otevřený přístup ke všemu a všem vydává spousty zpráv, závazků a…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23882 článků.
V dnešní době potřebujeme absorbovat co nejvíce informací v nejkratší možné době a to jak v práci tak i doma. Náš okamžitý a otevřený přístup ke všemu a všem vydává spousty zpráv, závazků a…
Příliš mnoho organizací neumí adekvátně zacházet se zpětnou vazbou, získanou od zaměstnanců. Zní to jako dobrý nápad, ale cesta k úspěchu je často komplikována nedostatečně plánovanými kroky, které…
Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných telekomunikacím. Není čemu se divit, jelikož Čína ekonomicky roste, na její obrovské trhy se třese nejeden…
Už od nástupu prvních digitálních technologií můžeme neustále slyšet různá proroctví o vymizení papíru a jeho nahrazení počítači. Zatím se však tyto vize nepotvrdily a vypadá to, že tomu ještě dlouho…
Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle…
Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…
Novela zákona o zaměstnanosti chystá řadu změn. V současné době ji bude znovu posuzovat Poslanecká sněmovna, které ji vrátil Senát k upřesnění změn v poskytování státního příspěvku na zaměstnávání…
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…
Při bližším zkoumání psychologie zaměstnanců si lze všimnout lidí, kteří vynikají potřebu dosáhnout a těch, kteří mají pouze potřebu vyhnout se selhání. Podle studie Richarda Atkonsona a Davida…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…
Dobří manažeři mají před sebou slibnou budoucnost. Ti, které manažeři vedou už tolik jasné zítřky nemají. Důležité je ale uvědomit si, že nejen manažer je pro firmy důležitým znalostním pracovníkem.…
K nelibosti většiny majitelů emailových schránek se dá očekávat, že zasílání reklamních sdělení dále poroste a navíc se bude rozšiřovat do dalších oblastí komunikace. Dnes je největším problémem…
Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…
Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…
Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…