Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23882 článků.

ADD, další z civilizačních chorob?

8.7.2005 

V dnešní době potřebujeme absorbovat co nejvíce informací v nejkratší možné době a to jak v práci tak i doma. Náš okamžitý a otevřený přístup ke všemu a všem vydává spousty zpráv, závazků a…

Jak vyhledávat podněty od zaměstnanců

8.7.2005 

Příliš mnoho organizací neumí adekvátně zacházet se zpětnou vazbou, získanou od zaměstnanců. Zní to jako dobrý nápad, ale cesta k úspěchu je často komplikována nedostatečně plánovanými kroky, které…

icon Lákadlo jménem Čína

7.7.2005 

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných telekomunikacím. Není čemu se divit, jelikož Čína ekonomicky roste, na její obrovské trhy se třese nejeden…

icon Nesmrtelnost papíru

7.7.2005 

Už od nástupu prvních digitálních technologií můžeme neustále slyšet různá proroctví o vymizení papíru a jeho nahrazení počítači. Zatím se však tyto vize nepotvrdily a vypadá to, že tomu ještě dlouho…

icon Jak na zákazníky, kteří se jen dívají?

7.7.2005 

Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle…

Článek v rámci předplatného Blogy: Výhody i nevýhody pro HR

7.7.2005 

Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…

Novela zákona o zaměstnanosti

7.7.2005 

Novela zákona o zaměstnanosti chystá řadu změn. V současné době ji bude znovu posuzovat Poslanecká sněmovna, které ji vrátil Senát k upřesnění změn v poskytování státního příspěvku na zaměstnávání…

Článek v rámci předplatného icon CRM není zákaznický servis

7.7.2005 

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…

"Hledání výzev" versus "strach z neúspěchu"

7.7.2005 

Při bližším zkoumání psychologie zaměstnanců si lze všimnout lidí, kteří vynikají potřebu dosáhnout a těch, kteří mají pouze potřebu vyhnout se selhání. Podle studie Richarda Atkonsona a Davida…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

icon Nová správa znalostí

4.7.2005 

Dobří manažeři mají před sebou slibnou budoucnost. Ti, které manažeři vedou už tolik jasné zítřky nemají. Důležité je ale uvědomit si, že nejen manažer je pro firmy důležitým znalostním pracovníkem.…

icon Spamu bude stále přibývat. Jak mu čelit?

3.7.2005 

K nelibosti většiny majitelů emailových schránek se dá očekávat, že zasílání reklamních sdělení dále poroste a navíc se bude rozšiřovat do dalších oblastí komunikace. Dnes je největším problémem…

Ve zdravém prostředí produktivní zaměstnanec

1.7.2005 

Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

10 kroků k práci snů

1.7.2005 

Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…

Výpis 2016120175 z celkem 23882