Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23885 článků.

Ve zdravém prostředí produktivní zaměstnanec

1.7.2005 

Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

10 kroků k práci snů

1.7.2005 

Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…

icon Začít se dá i doma

1.7.2005 

7 milionářů, kteří začínali podnikat doma. V současné době mají čistý prodej v milionech a jsou mladší 40 let. Pokud jste podceňovali domácí podnikatele je čas nechat si otevřít oči.Marissa Shipman,…

icon Ti, kteří to dokázali jsou snílci

1.7.2005 

Na toto téma již bylo mnoho napsáno, ale stále to zřejmě není dost. Možná se to jeví jako fantazie, ale i třeba Bill Gates, či další úspěšní, začínali s nějakou vizí, snem. Většina "obyčejných" lidí,…

icon Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

30.6.2005 

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo ve výběrových řízeních klientů na komunikační agentury v posledních letech. Klade si otázku, zda se…

icon Jak měřit lidi

30.6.2005 

Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Článek v rámci předplatného Jak navrhovat lepší tiskopisy

30.6.2005 

Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…

Článek v rámci předplatného Blogy firemní komunikaci nenahradí

29.6.2005 

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…

Proč pracovat doma?

29.6.2005 

Když si běžný zaměstnanec představí, že by se kvůli práci nemusel denně tlačit v městské hromadné dopravě nebo trávit drahocenný čas v dopravní zácpě a potit se při tom v těchto horkých dnech, aniž by…

Článek v rámci předplatného 12x pozor před přijetím zaměstnance

29.6.2005 

Dříve, než přijmete nové zaměstnance, byste je měli řádně prověřit. Společnost HireRight , která se zabývá prověřováním potenciálních zaměstnanců na území Spojených států proto formulovala základní…

icon Vůdcovské styly východu a západu

29.6.2005 

Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí. Profesor Harvard Business School D. Quinn Mills v této souvislosti zauvažoval o rozdílnosti stylu vůdcovství v Americe a Asii. Jedná…

Článek v rámci předplatného Nejžádanější soft skills

29.6.2005 

Každá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…

Článek v rámci předplatného icon Pravidlo č. 1 pro reklamu

29.6.2005 

Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými kejklemi, že je snad jen jeden způsob, jak "vystoupit z řady" a to: Prostě jim sdělit pravdu. Dnešní zákazník poslouchá jen napůl…

Výpis 2017620190 z celkem 23885