Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23885 článků.

icon Řízení projektů není otrokářství

23.2.2005 

Z neúspěšných projektů obviňují firmy nejčastěji nesmyslné chování zákazníků, nerozhodnost manažerů a nepraktičnost používaných technologií. Problém však bude spíše v tom, že tradiční přístup nedokáže…

icon Práce, práce a zase práce

23.2.2005 

Řízení vlastní firmy bývá stresující a časově náročné. Nejčastěji si podnikatelé stěžují právě na nepřetržitou pracovní dobu. Ruku v ruce s vyčerpáním pak jde neschopnost odpoutat se od práce a…

Článek v rámci předplatného Co byste o svých zaměstnancích raději nevěděli...

23.2.2005 

Nikdy nepředpokládejte, že znáte toho, koho přijímáte! Instalatér jedné kabelové společnosti se odhaloval před zákazníky v jejich domovech. Vice prezident společnosti, který dotyčného znal osobně,…

icon 10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

icon Váš šálek kávy

23.2.2005 

Šálek kávy může být účinným manažerským nástrojem. Prosté pozvání druhého člověka na kávu vám totiž dává možnost sednout si s ním, naslouchat a učit se. Taková konverzace nabízí i možnost silně…

Článek v rámci předplatného Než někoho doporučíte...

23.2.2005 

Autorova nejoblíbenější personalistická metoda v posledních 20 letech je zaměstnanecké doporučení. Po dlouhé době, kdy se podniky obávaly problémů, které by se mohly přihodit, když by příliš mnoho…

Článek v rámci předplatného Oblíbené tajné otázky

23.2.2005 

Uchazeči o práci mohou mít nacvičené odpovědi na standardní otázky přijímacího pohovoru dopředu, ale dobří personalisté vkládají do pohovoru nástrahy, které vyžadují okamžité myšlení. Na tyto otázky…

icon Pět hlavních pravidel pro tvorbu loga

22.2.2005 

Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od záhlaví dopisů po webové stránky, sahá k vašim zákazníkům, potenciálním zákazníkům, dodavatelům a médiím. Jinými slovy, logo…

Příprava je základ školení

22.2.2005 

Řada personalistů se stále domnívá, že pouhým vysláním zaměstnanců na externí školení nejlépe přispěje k jejich rozvoji. To ale není pravda. Dříve, než k takovému kroku přistoupí, by měli zvážit…

Učíme se počítačové gramotnosti

22.2.2005 

Podle profesorky Olgy Štěpánkové z České společnosti pro kybernetiku a informatiku stráví zaměstnanec v průměru 18 dnů ročně řešením problémů s počítačem. Profesí, které by nevyžadovaly alespoň…

Motivace zadarmo

22.2.2005 

Motivace se často zužuje jen na výšku finanční kompenzace. Důležité pro zlepšení iniciativy zaměstnanců jsou však i jiné aktivity. Článek popisuje deset kroků, jak motivovat zaměstnance bez peněz,…

icon Co vám dá MBA?

22.2.2005 

Na rozdíl od vašeho vysokoškolského titulu z historie nebo filozofie, který nemůže být více nesouvisející s tím, co děláte od osmi do čtyř, titul MBA znamená přidané pomůcky k vaší soupravě nástrojů.…

Článek v rámci předplatného icon 12 cest k zákazníkům

21.2.2005 

Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co nejefektivněji přilákat nové zákazníky. Článek přináší 12 tipů, jak toho docílit s minimálními…

icon Jak lépe budovat kontakty

21.2.2005 

Každý podnikavý člověk ví, jak důležitá je schopnost budování kontaktů. Neznamená to však, že musí obcházet konference a jiné společenské události, třást si rukama s neznámými lidmi a tvářit se jako…

Pomoc, zítra je zase pondělí!

21.2.2005 

Je neděle večer a profesor Weintraub je mrzutý. Má svou práci rád, ale bezprostředně hrozící konec osvobození od pracovních povinností z něj dělá nepříjemného patrona. Lidé trpící na nedělní blues…

Výpis 2064120655 z celkem 23885