Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1424 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak správně vyvíjet produkt (1/2): Kdo je váš zákazník?

14.2.2020 

Když chcete vyvinout skvělý produkt, čeká vás mnoho nástrah. Pro začínající firmy i pro ty, co už vyrostly do střední velikosti, je leckdy obtížné zvolit správný přistup k vývoji produktů.

Článek v rámci předplatného icon Pět oskarových filmů, které by měl každý obchodník alespoň jednou v životě vidět

13.2.2020 

Nejenom knihy a odborné texty, ale i filmy mohou obsahovat užitečné poučky o obchodním světě, o vytrvalosti a tvrdé práci, která je potřeba k úspěchu v jakékoliv sféře, a o inovacích a přístupu k …

Článek v rámci předplatného icon Tři techniky ze staré školy, které vám pomohou vylepšit vaše prodeje

10.2.2020 

Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený prodejce a pokoušíte se najít způsob, jak dosahovat vyšších cílů v obchodním světě? Protože existují staré metody a pravdy,…

Jak nastartovat jazykové vzdělávání ve firmě?

6.2.2020 

Když firma učiní ten odvážný krok zahájit jazykové vzdělávání svých zaměstnanců, stojí před nemalým úkolem. Jak nastavit kvalitní a systematické jazykové vzdělávání? Jak se v tomto procesu orientovat?…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k tomu stát se skutečným vedoucím týmu

6.2.2020 

Existuje řada způsobů, jak lze vést tým lidí. Bohužel mnoho manažerů vidí svojí roli pouze v rozdávání úkolů, dodržování plánů a reportování managementu. Řada lidí ve vedoucích pozicích zásadním…

Článek v rámci předplatného icon Jak týmové diskuse ovlivňují rozhodování (2/2) Potřebujete lidi, kteří vědí o svých limitech

30.1.2020 

Výzkum publikovaný University of Pennsylvania se zabývá klady i zápory týmových diskusí, pokud jde o využití moudrosti davu (crowd wisdom). To vede k závěru, že týmy by měly být tvořeny hlavně lidmi,…

Článek v rámci předplatného icon 3 nenápadné chyby, které často obchodníkům brání v dlouhodobém úspěchu

24.1.2020 

Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného. Existují ale obecně platná pravidla, která prochází napříč všemi obory a obchodními sektory. A pokud někdo tato pravidla…

Článek v rámci předplatného icon Jak týmové diskuse ovlivňují rozhodování (1/2)

22.1.2020 

Pokud neznáme odpověď na nějakou otázku nebo nemůžeme přijít na řešení nějakého problému, často hledáme pomoc a spolupráci u našich spolupracovníků. Organizace se proto často spoléhají na moudrost…

Článek v rámci předplatného 5 znaků, že kandidát je neupřímný

20.1.2020 

Úkolem personalisty na pracovním pohovoru s kandidátem je zjistit jeho kompetence, prověřit si a ujasnit si informace a zhodnotit, jak daný kandidát celkově působí a jedná. Personalista by také měl…

Článek v rámci předplatného icon 6 zásad úspěšné účasti na veletrhu

17.1.2020 

Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit s novými potenciálními klienty a obchodními partnery, ale také jak prohloubit vztahy i s těmi stávajícími zákazníky a…

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se nepohodlí a dostanete se dál

9.1.2020 

Udělejte to, co je těžké, aby se v budoucnu vás život stal méně těžkým. Jak můžeme skutečně docílit toho, co chceme uskutečnit, co chceme dokázat? Velmi často vlastně ani nevíme, kde začít. To, co…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

6.1.2020 

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník důvěru a musí k němu chovat sympatie. A lidé obecně chovají sympatie hlavně k těm lidem, kteří jim…

Článek v rámci předplatného icon Jak dosáhnout v životě úspěchu

6.1.2020 

Často se snažíme jít za tím, co chceme, avšak nedaří se nám toho dosáhnout. Pokaždé, když selžeme, cítíme ono nepříjemné ponížení a zklamání. Neměli bychom se však nechat odradit.

Článek v rámci předplatného icon 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

30.12.2019 

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Když pak dojde na samotné uzavření obchodu, tak úspěch nebo neúspěch této konečné fáze se…

Článek v rámci předplatného icon Influencer marketing: Jak začít?

27.12.2019 

Influencer marketing je nástroj, který vám může pomoci s růstem. Je to však stále ještě celkem nová disciplína. Proto může být užitečný mít krátký návod, jak na to.

Výpis 115 z celkem 1424