Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1908 článků.

Článek v rámci předplatného icon Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

9.10.2014 

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com publikoval 3 důvody, proč takové odměny do obchodní strategie nezařazovat. 1) Prodejce se bude soustředit pouze na svůj…

icon B2B: Soustřeďte se na problémy, s jejichž řešením můžete pomoct

9.10.2014 

Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho pokládána za naprosto nepatřičnou a neprofesionální. Stejně tak i přistupovat ke klientovi jako k…

icon 4 způsoby, jak si získat důvěru zaměstnanců

6.10.2014 

Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na čtyři způsoby, jak toho dosáhnout.  1) Dodržujte sliby Když vám zaměstnanec položí otázku, vyhýbejte…

Článek v rámci předplatného icon Zasmějte se společně s klientem

6.10.2014 

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se k zákazníkovi dostanete blíž. Salesandmarketing.com publikoval několik rad, jak na humor během…

icon Jak malým firmám zajistit větší zakázky

6.10.2014 

Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na zkušenosti těch, kteří už poskytují služby, které se chystáte přidat ke své současné nabídce.…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

2.10.2014 

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde vysvětluje, jak sdělit negativní zpětnou vazbu členům vašeho prodejního týmu tak, aniž byste…

icon Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

1.10.2014 

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující:  1) Eliminují nepodstatnou konverzaci…

icon 5 kroků, jak vyřešit konflikt

1.10.2014 

Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se dostanou do konfliktu, je na vás problém vyřešit. Allbusiness.com publikoval rady, jak se s takovou…

icon Emoční inteligence pomáhá vyvarovat se přešlapů na sociálních sítích

29.9.2014 

Zaměstnanci na všech úrovních dnes musejí umět komunikovat se svými spolupracovníky správným způsobem. Tím se liší dnešní pracovníci od generací ze začátku minulého století. Nezbytností je vhodně…

icon Klíčové schopnosti těch nejlepších mentorů

26.9.2014 

Jaký typ osoby byste měli být, abyste se mohli stát skvělým mentorem? Co byste měli dělat? Jaké chování se v této roli ukazuje jako nejvhodnější? Řiďte se následujícími tipy, které nabízí web…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

25.9.2014 

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření obchodu popsal server Inc.com. 1) Zjistěte, kdo rozhoduje Pokud zjistíte, kdo ze společnosti o daném obchodu nakonec…

icon Veřejné vystoupení není závod

19.9.2014 

Toastmasters International je nezisková organizace, jejímž cílem je vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností a leadershipu. Sdružuje více než 14 tisíc řečnických a diskusních klubů po celém světě…

7 tipů pro druhá kola pracovních pohovorů

19.9.2014 

Máte za sebou první kolo pracovních pohovorů, během něhož jste vybrali ty nejlepší kandidáty, z nichž budete v následujícím druhém kole vybírat, kdo nakonec obsadí nabízené místo. I na druhé kolo…

Článek v rámci předplatného icon Jak na profesionální prodejní prezentaci

18.9.2014 

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval Allbusiness.com. 1) Upoutejte pozornost Titulek prezentace musí mířit do důležitého bodu. Buďte co nejkonkrétnější,…

Je praxe opravdu důležitá?

18.9.2014 

S talenty pracuji už 40 let a právě proto nechápu, proč náboráři a manažeři tolik trvají na tom, aby nově přijímaní zaměstnanci měli přímou zkušenost s výkonem dané práce. Touto úvahou začíná John…

Výpis 13361350 z celkem 1908