Najděte správnou osobu on-line
Skvělý pomocník v tomto směru je sociální síť LinkedIn, která slouží k řízení profesních vztahů. Obchodníci a marketéři ji používají k hledání nových kontaktů. Spoléhat se pouze na na tuto síť ale…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1904 článků.
Skvělý pomocník v tomto směru je sociální síť LinkedIn, která slouží k řízení profesních vztahů. Obchodníci a marketéři ji používají k hledání nových kontaktů. Spoléhat se pouze na na tuto síť ale…
Firemní kultura by vás měla pohltit od první chvíle, kdy vstoupíte do firmy. Měla by vyzařovat ze všech přítomných a věcí kolem samozřejmě příjemně a nejen na pracovišti. Silnou kulturu chce každá…
Zamyslíte-li se nad touto otázkou, často vás napadne, že vás při práci neustále někdo nebo něco ruší. Většinou si však už neuvědomíte, proč tomu tak je. Zkuste si připustit, že je to vaše chyba. Sami…
Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte strach, který je dočasný, můžete dosáhnout dlouhodobých výsledků. S radami zveřejněnými na serveru…
Jak moc můžeme věřit historii, která je zachycena v životopisech? Je tam jen tu a tam něco nevinně přibarveno, nebo jde o mnohem zásadnější lži? Není vždy snadné všimnout si signálů toho, že něco není…
Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud vaše výsledky dlouhodobě nejsou na úrovni, kde si myslíte, že by být měly. Znamená to, že už nebudete klientům dokolečka…
Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik rad, které vám pomohou uspět. 1) Zjistěte si informace o osobě, které voláte Mělo by to být…
Máte pocit, že každé vaše léto je stejné? Většinu strávíte v práci, děti pošlete na tábor a pak si s rodinou společně zajedete k moři. Možná si říkáte, že by to chtělo nějak oživit, zažít něco nového.…
Chcete, aby projekty ve vaší společnosti vedli skutečně dobří manažeři? Pak je třeba začít správným postupem při náboru. Na zbytečné chyby, které vznikají při náboru projektových manažerů, nedávno…
Negativní zpětná vazba je sice nepříjemná, ale nutná, abychom se mohli stále zlepšovat. Smysl má však pouze tehdy, dokáže-li ji manažer předat správným způsobem. Špatně vyjádřená kritika nejen…
Všechny články a příručky zaměřené na veřejné vystupování vyzdvihují důležitost očního kontaktu mezi přednášejícím a publikem. Jedná se totiž o strategický nástroj, který pomáhá utvářet to, co si…
Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…
Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…
Zeptáte-li se Kanaďana Chrise Baileyho, co dělal poslední rok, odpoví, že vše možné i nemožné, aby se stal maximálně produktivním. Jak jsme již psali v nedávném článku, je to právě ten muž, který se…
Odborníci na vyjednávání vždy radí oddělit řešený problém od lidí, s nimiž jej řešíte. Jsou však případy (asi 1 %), kdy problémem jsou skutečně lidé a v těchto případech nefungují běžné techniky…