Jak přimět náboráře, aby vás přijali
Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1908 článků.
Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…
Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…
Zeptáte-li se Kanaďana Chrise Baileyho, co dělal poslední rok, odpoví, že vše možné i nemožné, aby se stal maximálně produktivním. Jak jsme již psali v nedávném článku, je to právě ten muž, který se…
Odborníci na vyjednávání vždy radí oddělit řešený problém od lidí, s nimiž jej řešíte. Jsou však případy (asi 1 %), kdy problémem jsou skutečně lidé a v těchto případech nefungují běžné techniky…
Spousta společností má účetní, firemního právníka nebo pojišťovacího konzultanta. Často jim však chybí poradce v oblasti obchodu. Patříte mezi tyto firmy? Server topsalesworld.com upozorňuje, že…
Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření obchodu. Všechny věci nám něco říkají když ne určitě, pak s jistou mírou pravděpodobnosti. Některé…
Jediný člen s nedostatečnou výkonností dokáže zničit morálku a výsledky celého týmu. Manažeři si proto nemohou dovolit přehlížet nedostatečné výkony. Otázka ovšem zní, jak se v takové situaci…
Selský rozum je, alespoň podle definice slovníku Mirriam-Webster, řádný a obezřetný úsudek založený na jednoduchém pozorování situace nebo faktů.Pokud máte pocit, že je ve vašem okolí osoba, které…
Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co dostanete, je ale automaticky generovaná odpověď, že dotyčná osoba je na dovolené. Nezískáváte tedy…
Začínající firmy nemají ve svých rozpočtech rezervy na špatná náborová rozhodnutí. Často také nemají na výběr lidí příliš času a chybějí jim i praktické zkušenosti s náborem. Jak tedy správně vybírat…
Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal na vysněné místo nebo významného potenciálního klienta, aby uzavřel smlouvu o spolupráci právě s…
To, že se na vás někdo usmívá a přikyvuje, když mluvíte, ještě neznamená, že vás skutečně poslouchá. Ať už před vámi sedí kolega, klient nebo přítel, často spíše přemýšlí o tom, co řekne on sám. Jak…
Nevraživost mezi dvěma vašimi zaměstnanci dospěla do fáze, kdy už je nadále neúnosná pro fungování týmu. Možná si říkáte, že byste měli povolat profesionálního mediátora, zkuste se však nejprve…
Úspěšný lídr je ten, kdo dostává svým závazkům. Je schopen stanovit si náročné cíle a přimět každého ve svém týmu, aby překonal sám sebe. Výsledkem je daleko lepší výkon oddělení, které má na…
Lidé, kteří jsou respektováni, obvykle dovedou ocenit ostatní. Jejich vlastní dřina a pilná práce nemusí být oslavována, ale buďte si jisti tím, že okolí takové úsilí rádo pochválí. Pro lidi, které…