Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1908 článků.

Jak přimět náboráře, aby vás přijali

3.7.2014 

Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…

Jak přimět náboráře, aby vás přijali

3.7.2014 

Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…

icon Rok produktivity: 10 lekcí

2.7.2014 

Zeptáte-li se Kanaďana Chrise Baileyho, co dělal poslední rok, odpoví, že vše možné i nemožné, aby se stal maximálně produktivním. Jak jsme již psali v nedávném článku, je to právě ten muž, který se…

icon S kým se nedá vyjednávat?

1.7.2014 

Odborníci na vyjednávání vždy radí oddělit řešený problém od lidí, s nimiž jej řešíte. Jsou však případy (asi 1 %), kdy problémem jsou skutečně lidé a v těchto případech nefungují běžné techniky…

icon Vyberte si správného obchodního poradce

30.6.2014 

Spousta společností má účetní, firemního právníka nebo pojišťovacího konzultanta. Často jim však chybí poradce v oblasti obchodu. Patříte mezi tyto firmy? Server topsalesworld.com upozorňuje, že…

Článek v rámci předplatného icon Jak "přečíst" kancelář zákazníka

27.6.2014 

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření obchodu. Všechny věci nám něco říkají když ne určitě, pak s jistou mírou pravděpodobnosti. Některé…

icon Jak pomoci zaměstnancům s nedostatečnými výkony

26.6.2014 

Jediný člen s nedostatečnou výkonností dokáže zničit morálku a výsledky celého týmu. Manažeři si proto nemohou dovolit přehlížet nedostatečné výkony. Otázka ovšem zní, jak se v takové situaci…

icon Zlepšete svůj selský rozum

25.6.2014 

Selský rozum je, alespoň podle definice slovníku Mirriam-Webster, řádný a obezřetný úsudek založený na jednoduchém pozorování situace nebo faktů.Pokud máte pocit, že je ve vašem okolí osoba, které…

Článek v rámci předplatného icon Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

20.6.2014 

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co dostanete, je ale automaticky generovaná odpověď, že dotyčná osoba je na dovolené. Nezískáváte tedy…

Článek v rámci předplatného Nábor v začínající firmě: Práce kvapná...

19.6.2014 

Začínající firmy nemají ve svých rozpočtech rezervy na špatná náborová rozhodnutí. Často také nemají na výběr lidí příliš času a chybějí jim i praktické zkušenosti s náborem. Jak tedy správně vybírat…

icon Úspěšné vyjednávání: Příprava, sebedůvěra, pružnost

18.6.2014 

Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal na vysněné místo nebo významného potenciálního klienta, aby uzavřel smlouvu o spolupráci právě s…

icon Opravdu vás poslouchají?

18.6.2014 

To, že se na vás někdo usmívá a přikyvuje, když mluvíte, ještě neznamená, že vás skutečně poslouchá. Ať už před vámi sedí kolega, klient nebo přítel, často spíše přemýšlí o tom, co řekne on sám. Jak…

icon Jak pomoci zaměstnancům, kteří se nesnášejí

16.6.2014 

Nevraživost mezi dvěma vašimi zaměstnanci dospěla do fáze, kdy už je nadále neúnosná pro fungování týmu. Možná si říkáte, že byste měli povolat profesionálního mediátora, zkuste se však nejprve…

icon Problémy lídra (založeno na skutečných událostech)

11.6.2014 

Úspěšný lídr je ten, kdo dostává svým závazkům. Je schopen stanovit si náročné cíle a přimět každého ve svém týmu, aby překonal sám sebe. Výsledkem je daleko lepší výkon oddělení, které má na…

icon Jak si získat respekt a tak i důvěru

10.6.2014 

Lidé, kteří jsou respektováni, obvykle dovedou ocenit ostatní. Jejich vlastní dřina a pilná práce nemusí být oslavována, ale buďte si jisti tím, že okolí takové úsilí rádo pochválí. Pro lidi, které…

Výpis 13961410 z celkem 1908