Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12312 článků.

icon Rodinná firma je především rodina

7.4.2005 

Řada rodinných firem nepřežije odchod svého zakladatele z důvodu příbuzenských rozepří. Důležité je uvědomit si, že rodinná firma stojí vždy na dvojím kapitálu lidském a finančním. Lidským kapitálem…

Stáří má zelenou

6.4.2005 

Starší zaměstnanci, doposud považovaní za příliš nákladné a technicky nezdatné, nacházejí pomalu ale jistě u zaměstnavatelů podporu. Alespoň ve Spojených státech začínají zaměstnavatelé cíleně…

Článek v rámci předplatného Konkurence vrací úder

6.4.2005 

Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…

icon Jsou vůbec ze stejného týmu?

6.4.2005 

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet sdělení, která se dostávala k zákazníkům. Když se bývalý ředitel firmy zeptal jakýchkoli dvou obchodních…

icon Povzbuzujte v zaměstnancích kreativitu

6.4.2005 

Myslíte si, že nejste kreativní? A vaši zaměstnanci také ne? Pak možná vy jste zdrojem tohoto problému. Každý může být kreativní, nemá to nic společného s inteligencí. To, že je někdo chytrý, ještě…

Uvězněni v bludišti pravidel

5.4.2005 

Jsou pravidla, předpisy a byrokracie opravdu nutné? Některé podniky mají pravidla snad na všechno, od dovolených po přestávky na toaletu. Má vaše společnost postupy pro to, kdy je vhodné vytvořit…

Pozor na křečovitý úsměv a vyvalené oči

5.4.2005 

Dokonce i lidé jako princ z Walesu, kteří jsou trénovaní v jednání v obtížných situacích, mohou projevit špatnou řeč těla, když jsou pod tlakem, a poškodit tak sdělení, které chtěli vyjádřit. Jako…

Know-who, nebo know-how?

4.4.2005 

V poslední době je podle některých odborníků důležité nejenom to, co dokážeme, ale i to, koho známe. Dobré kontakty podstatně ulehčují život. Mnozí lidé však zejména v pracovní oblasti podceňují…

Koučování podřízených

4.4.2005 

Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

4.4.2005 

Výstupní pohovor nabízí zaměstnavateli šanci získat povědomí o tom, co jeho firma dělá dobře a v čem by se naopak měla zlepšit. Spolu s průzkumy spokojenosti zaměstnanců nabízí bohatý zdroj informací.…

icon Čtyři kroky k loajalitě

4.4.2005 

V době, kdy mnoho zaměstnanců hledá práci nebo zamýšlí změnit práci v určitém bodě v roce, bojují společnosti o nalezení kreativních způsobů, jak vytvořit zaměstnaneckou loajalitu. Je to pravděpodobně…

icon Otisky prstů nesnímá jen policie

4.4.2005 

David Karpman věděl, že počet jeho zaměstnanců byl příliš vysoký. A věděl také proč někteří z 30 zaměstnanců společnosti Del Rey Nut si přikrášlovali pracovní karty a brali peníze za hodiny, kdy…

icon Učíme se pracovat s hlasem

1.4.2005 

Jestliže oči bývají nazývány okny do duše, lidský hlas by mohl být hudbou, která vychází z téhož místa. Hlas zastupuje lidskou osobnost v řadě situací, kdy nemůže být fyzicky přítomna. Stejně jako…

icon Pozor na odklady

1.4.2005 

Máte při pohledu na seznam svých úkolů pocit, že některé z nich znáte až příliš důvěrně? Neodložili jste je náhodou v minulých dnech či…

I sardinky musí dodržovat pravidla

1.4.2005 

Sdílet prostor se spolupracovníky může být obtížné. Můžete sdílet jednu kancelář s několika kolegy, nebo sedět sám v kóji oddělený od sousedů v jedné velké hale. Zde je několik tipů, aby takové blízké…

Výpis 1051610530 z celkem 12312