Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Propou" bylo nalezeno 247 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nezvládá váš podřízený manažer práci s lidmi? Můžete pomoci

19.8.2015 

Někteří manažeři nemají rádi tu část své práce, ve které se musí zabývat lidmi. Nemají rádi každoroční hodnocení, unavuje je řešit osobní problémy podřízených a nedovedou si poradit s tím, jak svůj…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když vás chce opustit klíčový zaměstnanec

7.8.2015 

Ti nejlepší zaměstnanci, kteří odvádějí skvělé výkony, jsou jádrem úspěchu firmy v jakémkoli odvětví. Obzvláště pokud zaměstnanců nemáte mnoho a všechny z nich jste si pečlivě vybrali, může být odchod…

Článek v rámci předplatného icon Máte během léta plné ruce práce? Máme pro vás pár tipů (1/2)

29.7.2015 

Když máte udělat několik malých úkolů a neustále je odkládáte, riskujete, že až se znenadání objeví něco většího, nebudete vědět kudy kam. Také byste měli znát sami sebe a vědět, jaký styl práce vám…

Článek v rámci předplatného icon Při rozvoji lídrů se často zapomíná na podporu

22.7.2015 

Firmy, které neinvestují do rozvoje svých lídrů dělají velkou chybu, o tom není pochyb. Ve skutečnosti ale i firmy, které o své talentované pracovníky pečují, nakonec mohou dopadnout špatně, především…

Článek v rámci předplatného icon Plánování cílů pro zaměstnance se dá dělat efektivně

29.6.2015 

Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví sami. To je pro zaměstnance sice pohodlné a snadné, může jim však chybět dostatečný vhled do toho, jaké jsou cíle celé…

Článek v rámci předplatného Rozvoj zaměstnanců by měl začít úvodním školením

1.6.2015 

Pro nově příchozí zaměstnance je skvělé, když je s pracovním prostředím seznámí někdo, kdo pro společnost aktuálně pracuje. Úvodní školení, které napomáhá orientaci v novém prostředí, je také skvělou…

Článek v rámci předplatného icon Noví manažeři by měli být rozvíjeni hned od začátku

14.5.2015 

Rozvoj nových lídrů je pro dlouhodobé přežití firmy zcela zásadní. Nejprve byste se měli zaměřit na to, abyste kultivovali a podporovali vůdcovské myšlení a dovednosti. Nechat nové lídry řídit jejich…

icon Firmám se daří více než jejich zaměstnancům

5.5.2015 

Zisky nefinančních podniků stouply v roce 2014 o 13,3 %, tedy více než v letech konjunktury. Se svými zaměstnanci se o ně firmy ale moc dělit nechtěly. Počty zaměstnanců v nefinančních podnicích…

icon Využíváte všech schopností svých lidí?

19.3.2015 

Organizace skutečně může uspět, i když ji zosobňuje jen jeden člověk. Daleko častěji je však úspěch dosažen za pomoci týmu, jsou-li správní lidé na správných místech. Jejich týmová práce pak…

icon 6 skvělých bezplatných nástrojů k analýze sociálních médií

16.3.2015 

Chcete, aby byl váš marketing na sociálních sítích co nejefektivnější? Můžou vám pomoci analytické nástroje, které jsou zdarma. Pomůžou vám zjistit, jak jsou vaše marketingové snahy na sociálních…

Článek v rámci předplatného icon Proč lídři selhávají: Nejčastější příčiny nezdaru

12.3.2015 

Lídři často selhávají kvůli tomu, že zapomenou na svůj počáteční sen. Právě tento sen byl kdysi důvodem, proč vůbec přijali všechnu tu zodpovědnost, která se s úlohou lídra pojí. Když na něj…

LMS: 5 trendů pohledem zevnitř firmy

20.2.2015 

O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS) většinou čteme v souvislosti s vývojem informačních technologií a moderních způsobů učení. Dnes se však zaměříme na to, jaký…

icon Studie: O jaký typ leadershipu bychom měli usilovat?

16.2.2015 

Velká studie provedená společností McKinsey, jejíž výzkumníci prošli mnoho akademických publikací a uskutečnili rozsáhlé šetření mezi 189 000 pracovníky po celém světě, naznačuje, že v leadershipu…

Článek v rámci předplatného icon Co napsat do předmětu e-mailu?

11.2.2015 

Nikdy nezačínejte větu, kterou dokončíte až v těle e-mailu. Adresát pak bude muset vaši zprávu otevřít a to je otravné. Pokud předměty svých zpráv formulujete takto, možná byste spíš měli poslat…

Článek v rámci předplatného icon Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

20.1.2015 

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli být dobře vyškolení, komunikativní a umět efektivně řešit problémy. S dobrým zákaznickým servisem se…

Výpis 106120 z celkem 247