Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 2132 článků.

Článek v rámci předplatného icon Tři techniky ze staré školy, které vám pomohou vylepšit vaše prodeje

10.2.2020 

Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený prodejce a pokoušíte se najít způsob, jak dosahovat vyšších cílů v obchodním světě? Protože existují staré metody a pravdy,…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k tomu stát se skutečným vedoucím týmu

6.2.2020 

Existuje řada způsobů, jak lze vést tým lidí. Bohužel mnoho manažerů vidí svojí roli pouze v rozdávání úkolů, dodržování plánů a reportování managementu. Řada lidí ve vedoucích pozicích zásadním…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát uznávaným autorem odborných textů na LinkedIn?

4.2.2020 

Profesní síť LinkedIn je velmi vhodnou platformou k prezentaci jak vašich produktů a firmy, tak i vaší osobní značky. Jelikož spojuje odborníky zainteresované v určitém sektoru, jedná se o vyhledávaný…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

28.1.2020 

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních jednáních. Mnoho obchodníků se jich bojí. Ale ve skutečnosti by z nich měli mít spíše radost. A to kvůli tomu, že mohou být…

Článek v rámci předplatného icon 3 nenápadné chyby, které často obchodníkům brání v dlouhodobém úspěchu

24.1.2020 

Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného. Existují ale obecně platná pravidla, která prochází napříč všemi obory a obchodními sektory. A pokud někdo tato pravidla…

Článek v rámci předplatného icon Jak týmové diskuse ovlivňují rozhodování (1/2)

22.1.2020 

Pokud neznáme odpověď na nějakou otázku nebo nemůžeme přijít na řešení nějakého problému, často hledáme pomoc a spolupráci u našich spolupracovníků. Organizace se proto často spoléhají na moudrost…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy k lepšímu využití vašeho prodejního potenciálu

21.1.2020 

I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na efektivitě. Každý prodejce tak neustále musí revidovat své obchodní procesy a hledat nové cesty, jak zaujmout klienty. Jestliže se…

Článek v rámci předplatného icon 6 zásad úspěšné účasti na veletrhu

17.1.2020 

Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit s novými potenciálními klienty a obchodními partnery, ale také jak prohloubit vztahy i s těmi stávajícími zákazníky a…

Článek v rámci předplatného icon Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

14.1.2020 

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem času ukáže, že se nevyplatí. Nebo pokud zákazník sám není spokojen se službami nebo jiným produktem,…

Showcase technologií ve firemním vzdělávání LEARN & TECH 2020 se uskuteční poprvé v Bratislavě

13.1.2020 

Již druhý ročník akce zaměřené na představení technologických řešení pro oblast firemního vzdělávání se letos uskuteční na jaře v Bratislavě, konkrétně 17. 3. 2020 v prostorách Hotelu Sorea Regia****,…

icon Revoluce dovedností v ManpowerGroup

9.1.2020 

Luca Giovannini působí jako Head of Innovation v Manpower Group. Rozhovor vznikl při příležitosti konání konference Světová laboratoř lídrů: Nový svět práce, která se uskutečnila 27. listopadu 2019 v…

Článek v rámci předplatného icon 6 zvyků lidí, kteří se během svého života stanou milionáři

9.1.2020 

Existuje mnoho lidí, kteří věří, že lidé, co jsou bohatí, mají nějaké zcela výjimečné vlastnosti a dovednosti. Například že jsou extrémně inteligentní, že jsou to workaholici, pocházejí z bohaté…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

6.1.2020 

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník důvěru a musí k němu chovat sympatie. A lidé obecně chovají sympatie hlavně k těm lidem, kteří jim…

Článek v rámci předplatného icon 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

30.12.2019 

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Když pak dojde na samotné uzavření obchodu, tak úspěch nebo neúspěch této konečné fáze se…

Článek v rámci předplatného icon 5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty

23.12.2019 

Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové zákazníky. To je snem mnohých obchodníků. Ne všichni prodejci ale dělají dost pro to, aby jim jejich…

Výpis 1630 z celkem 2132