Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 15889 článků.

Martin Kořínek, GRAMMER: Lean změnil náš přístup k práci i k lidem

19.3.2024  Rozhovor s Martinem Kořínkem, Ph.D., jednatelem GRAMMER CZ

Společnost GRAMMER CZ, součást globálního koncernu, se specializuje na vývoj a výrobu komponentů a systémů pro interiéry osobních vozidel a sedadel pro řidiče a cestující v užitkových vozidlech,…

icon Chytrý pomocník Copilot. S čím vším pomůže v práci?

18.3.2024 

Copilot je nový chytrý kancelářský pomocník, který usnadní práci a stává se pracovním nástrojem pro každého zaměstnance. S čím vším může pomoci běžnému zaměstnanci i vedoucím pracovníkům?

icon Budete muset ve svém týmu propouštět? 5 tipů, jak se připravit

18.3.2024 

Jednou z těch méně milých povinností manažera je oznamovat svým podřízeným, že jsou propouštěni. Tato nutná povinnost je ještě méně milá ve chvíli, kdy se nevyhazuje neproduktivní podřízený, protože…

Moderní pracovní prostředí přináší nové výzvy

18.3.2024 

Personalisté mají dnes velmi obtížný úkol a to vytvořit moderní pracovní prostředí, ve kterém budou zaměstnanci podávat potřebný výkon a zároveň se cítit dobře. Jinak si pracovníky neudrží a při…

"Abeceda personalisty“ - právě vychází důležitý průvodce pro moderní personální praxi

18.3.2024 

Moderní personalista čelí mnoha výzvám a očekáváním, která vyžadují komplexní znalosti a schopnost rychle se orientovat v mnoha oblastech práce. Soubor informací a vzorů, které jsou pro práci v…

HR Akademie 2024: Posílení dovedností a strategického přístupu k řízení lidských zdrojů

18.3.2024 

HR Akademie 2024 je unikátní série tří modulů, která nabízí hluboký pohled na klíčové aspekty lidských zdrojů. Tato akademie představuje jedinečnou příležitost pro obohacení dovedností a strategický…

Proč mladí odcházejí od řemesla? Obor nedostuduje každý desátý žák

18.3.2024 

Řemeslníci nemají v Česku o práci nouzi. Přesto absolventi středních odborných škol vystudovaný obor v mnoha případech opouštějí. Nejčastějším důvodem je nižší nástupní plat, ale i špatně…

icon Umění „small talku”: Jak zavést neformální konverzaci kdykoliv a s kýmkoliv

15.3.2024 

Nezávazný, neformální „pokec“, v angličtině označovaný jako „small-talk“, je často zdrojem vtipů a averze. Mnozí ho nemají rádi a někteří lidé se mu vyloženě vyhýbají. Pravda je ale taková, že většina…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak vylepšit zkušenost kandidátů s vaším náborovým procesem

15.3.2024 

To, jakou firma v rámci výběrového řízení zajistí zkušenost uchazečům, je přímým odrazem toho, jak se pak ve finále stará o své zaměstnance. Náborový proces je jakousi výkladní skříní každé firmy a…

Článek v rámci předplatného icon Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

14.3.2024 

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá, mnoho lidí má vůči telefonní akvizici averzi. V menší či větší…

icon Emoční inteligence: Jak vám může pomoci stát se lepším manažerem

14.3.2024 

Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a umět s emocemi obecně pracovat. Manažer s vysokou emoční inteligencí bude schopen lépe…

Lukáš Vallo, EDU Trainings: Nezájem o návrat do kanceláří má přímý dopad na firemní vzdělávání

14.3.2024  Rozhovor s Lukášem Vallo, Founder & CEO, EDU Trainings

Volba správného IT kurzu pro zaměstnance se může jevit jako rutinní úkol, avšak je klíčové pečlivě zvážit, zda je hlavním cílem pouze proškolení zaměstnanců, nebo je žádoucí získání certifikací. S…

icon Máte v týmu introverty? Máme pro vás několik tipů, jak je vést

13.3.2024 

Každý člověk je jiný. Coby manažer musíte vnímat rozdíly mezi vašimi podřízenými a musíte brát v potaz jejich individuální specifika při jejich vedení. Jak postupovat, když máte v týmu introverty?…

HR News a Asiana vás zvou 21.3.2024 na odpoledne o IT vzdělávání – pro HR a learning & development (nejen)

12.3.2024 

Toto odpoledne chceme využít k tomu, abychom pomohli vám i vaší firmě využívat technologie na maximum. Abychom vám pomohli vybrat si z nekonečné záplavy digitálních pomocníků ty, které vaší firmě i…

Článek v rámci předplatného icon Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

12.3.2024 

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům dostalo maximálního zážitku z…

Výpis 4660 z celkem 15889