Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 2130 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi

4.11.2019 

I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B obchodě narážíte na situaci, kdy se klient není schopen rozhodnout anebo nakonec nedá zelenou nákupu…

Článek v rámci předplatného icon Proč je tak důležité si stanovovat cíle?

31.10.2019 

Stanovení cílů má zásadní význam pro každého, kdo myslí vážně svou snahu o dosažení úspěchu. Existují pro to dobré důvody.

Článek v rámci předplatného icon Šest věcí, které nesmíte dovolit členům vašeho obchodního týmu

31.10.2019 

Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý úspěch. Vedoucí prodejního týmu musí umět nastavit pravidla a komunikovat svá očekávání směrem ke členům týmu tak, aby každý…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

29.10.2019 

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit se do klientů a do jejich problémů. Mnoho nedorozumění při řešení problémů klientů pak vyvěrá z toho,…

Článek v rámci předplatného icon Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků

25.10.2019 

I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich prodejních snah nerozhodují triky a zkratky, které znáte, ale spíš dlouhodobá práce, konzistentnost a váš přístup. A právě proto…

Článek v rámci předplatného icon Využití síly příběhu v e-mailové kampani

24.10.2019 

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období

23.10.2019 

Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je pouze na něm, jak rychle se z něj dostane. Nezkušení nebo nedostatečně odolní obchodníci se můžou dostat do určité paniky a…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

22.10.2019 

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu a jak vám budou dlouhodobě věrní. I skvělý produkt totiž nedožene fakt, že systém zákaznické péče u…

Článek v rámci předplatného icon 3 nedůležité činnosti, jimiž stráví pracovník téměř polovinu svého času

21.10.2019 

Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl pracovat, nedůlěžitými činnostmi, které jej od práce odvádí. Některé z těchto činností dělá pracovník samozřejmě záměrně v rámci…

Článek v rámci předplatného icon 7 charakteristik úspěšné marketingové kampaně

18.10.2019 

Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem díky moderním technologiím a internetu, než tomu bylo v minulosti. Přesto existují společné jmenovatele všech úspěšných…

Článek v rámci předplatného icon IT bezpečnost: Také věříte těmto mylným představám?

17.10.2019 

Nebuďte obětí těchto běžných představ o IT bezpečnosti, které neodpovídají realitě.

Článek v rámci předplatného icon Musíte znát i ty své slabiny, o kterých zatím nevíte (2/2)

16.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli první krok, který musíte udělat, pokud chcete přerušit řetězec opakujících se selhání a neúspěchů. Bylo to o vašem egu – což je obrovský blokátor, pokud jde o odhalení…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšný prodej krok po kroku

15.10.2019 

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro vytvoření efektivní webové prezentace

11.10.2019 

Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více návštěvníků vaše webu stávali noví klienti? Chcete, aby vám více lidí zanechávalo své kontaktní údaje na vašich stránkách nebo aby…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy pro B2B prodej

9.10.2019 

B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv jednotlivcům, ale firmám, má svá specifika. Ta vyplývají především ze složitosti nákupního procesu u…

Výpis 4660 z celkem 2130