Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Vyhled" bylo nalezeno 203 článků.

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

Článek v rámci předplatného Jak oslovuje vaše firma top talenty?

21.4.2006 

Pokud nenabíráte dostatek kvalitních lidí, máte problém. Pokud musíte využívat drahé externí služby, abyste uspokojili své náborové potřeby, pak se snažíte svůj problém maskovat. Každá firma chce mít…

icon Pozor na to, co vypustíte z klávesnice na internet

5.4.2006 

V dnešní době se množí případy, kdy novináři zneužívají informace a výroky a řada lidí se stává obětí tajných interview. Téměř na 100 % budou jejich výroky překroucené, hlavně proto, že bývají vyňaty…

Článek v rámci předplatného icon Jak lidé vnímají webové stránky?

3.4.2006 

Jakob Nielsen, přední odborník na uživatelská rozhraní vsoučasné době jezdí po seminářích, kde přednáší o výsledcích nedávno provedené studie, zaměřené na sledování toho, jak internetoví uživatelé…

Článek v rámci předplatného Bojí se vaši zaměstnanci létání?

23.3.2006 

Strach z létání diskriminuje, nebo přinejmenším zatěžuje, kariéru milionů Američanů. Je také znám jako aviafobie. Kvůli této fobii se řada zaměstnanců není schopna účastnit jednání, školení atd. a…

Článek v rámci předplatného icon Když mají vaši nejlepší zaměstnanci krizi

22.3.2006 

Řekněme, že máte zaměstnance, o kterém si myslíte, že je téměř dokonalý. Je produktivní, spolupracuje a reaguje na podněty od vás i ostatních, je iniciativní a odvádí včas a dobře svoji práci, pokládá…

icon Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

22.3.2006 

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení nízkých nákladů a pozvednutí úrovně služeb. Výzkumy ukazují, že doba, po kterou je zákazník ochoten čekat na telefonu, rok od roku…

icon Jak odpovídáte zákazníkům na emailové dotazy?

2.3.2006 

Bez pečlivého řízení mohou automatické emailové systémy ublížit vašemu firemnímu image. Zákazníci očekávají rychlou reakci na své emaily a bývají zklamáni.Například jedna zákaznice se snažila zakoupit…

Článek v rámci předplatného Cizí jazyk ve čtyřech krocích

19.1.2006 

Pokud se chcete naučit angličtinu, existuje celá řada zdrojů, které můžete využít. Článek přináší několik rad pro ty, kteří již zvládli základy a chtějí se v jazyce dále zdokonalit.- Příprava.…

Článek v rámci předplatného icon Mixování internetových stránek - nový pojem Mashup

13.1.2006 

Slovo Mashup pochází z hudební oblasti, kde se užívá k popsání mixování písní. Představuje ale také nový druh internetových stránek, který má velkou šanci ovlivnit vývoj internetových aplikací i…

icon Co možná nevíte o PowerPointu

29.11.2005 

MS PowerPoint (dále PP) obsahuje několik nových prvků. Jeden, který autor považuje za velice užitečný, je Research Task Pane (Vyhledávací okno dále RTP). Překvapuje ho, jak málo je RTP využíváno. Dle…

icon Kam s doklady, dokumenty a dalšími písemnostmi?

21.11.2005 

To je dobrá otázka, protože ze zákona se některé tiskopisy a smlouvy musí uchovávat i po několik desítek let. Pokud se nahromadí, zaberou šanony s dokumenty spoustu místa. Co přesně musí podnikatelé…

icon Je čas přestat inzerovat ve Zlatých stránkách?

12.10.2005 

Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco tak archaického jako jsou Zlaté stránky. Má tedy ještě vůbec smysl utrácet prostředky za tento typ reklamy?Názor autora je, že…

Článek v rámci předplatného Nutné prvky úspěšného náboru

20.9.2005 

Přestožeje čím dál jednoduší vyhledat žádané kvalifikované osoby, proč jetak obtížné dostat je do firmy? Dokonce i firmy, které disponují nejnovější technologií a schopností generovat jména nejlepších…

Článek v rámci předplatného Jak přežít změnu kariéry

15.9.2005 

Změna kariéry může být stresující, zejména pokud máte v této oblasti málo zkušeností a nevíte, jak využít tento krátkodobý stres jako budoucí výhodu. Ať už se pro změnu kariéry rozhodnete sami, nebo…

Výpis 151165 z celkem 203