Zaměstnanci české a slovenské Coca-Coly budou lákat nové kolegy v 28 zemích

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko připravila ve spolupráci s předními fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou novou kampaň pro budování značky zaměstnavatele. Pořízené fotografie zaměstnanců budou využity pro náborové kampaně ve všech 28 zemích, kde skupina Coca-Cola HBC působí. V České republice a na Slovensku kampaň začala 1. března 2018.

Employer Branding kampaň Coca-Cola HBC 2017

Cílem kampaně je posílit vnímání Coca-Cola HBC jako atraktivního zaměstnavatele a přilákat mladé ambiciózní talenty. Jirka Turek a Jana Jabůrková pořídili skvělé fotografie asi 50 našich kolegyň a kolegů ze všech oddělení společnosti. Pro mnohé to byla první zkušenost s profesionálním focením a z akce si odnesli jedinečný zážitek,“ vysvětluje Kiriaki Kritidi, personální ředitelka společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

V České republice a na Slovensku budou fotografie jako první použity pro nové kolo Management Trainee programu, v jehož rámci firma nabídne 12 absolventům vysokých škol dvouletou intenzivní přípravu na nižší manažerské pozice.

Kampaň bude mít formu vizuálů v metru, bannerů na online platformách a na Facebooku, plakátů, ale i osobních setkání na vysokých školách. Firma chce mladé talenty zaměstnat od 1. září 2018.

Fotografové Jiří Turek a Jana Jabůrková pořídili fotografie v prostorách kanceláří a výrobní části závodu Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v Praze. Fotili také u zákazníků společnosti, například v hotelu Hilton na Florenci, v restauraci Pizza Corleone na Andělu či v prodejnách Žabka na Evropské v Praze 6 a Albert na Harfě v Praze 9.