Lidské zdroje - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jaké jsou výhody pracovníků – rodičů?

Řada personalistů preferuje nabírání mladých, bezdětných pracovníků, protože zdánlivě nemají žádné závazky, mohou být dlouho v práci a nejsou osobním životem tolik…

Článek v rámci předplatného Proč je employer branding tak důležitý

Značka zaměstnavatele je o tom, jak firma sama sebe propaguje a láká…

Článek v rámci předplatného Jak dostat prodejce ze staré školy na stejnou úroveň s mladšími kolegy

V diverzitě týmu je síla. Jestliže se vám podaří v rámci jednoho obchodního…

Článek v rámci předplatného Čtyři signály, že vám kandidát neříká úplnou pravdu

Kandidát by k vám vždy měl být upřímný. Často se ale stává, že když…

Tomáš Winkler, Winhead

Lék na fluktuaci? Seznamte se s platformou Winhead Challenger

Firmy stále hledají inspiraci a příklady „dobré praxe“ u jiných společností…

Článek v rámci předplatného Sedm znaků lidí, kteří mají kritické myšlení

Kritické myšlení a analytické schopnosti je něco, co zaměstnavatelé a…

Výrobní hala společnosti BIKE FUN International, workshop Setkání se špičkami, DMC management consulting

Lidé odchází i kvůli nedůslednému zaškolení – metoda TWI pomáhá fluktuaci zbrzdit

Společnost DMC management consulting představila v roce 2010 na českém trhu…

Článek v rámci předplatného Jak napsat inzerát na vedoucího obchodního týmu a oslovit ty nejlepší kandidáty

Staré pořekadlo tvrdí, že armáda ovcí vedená jedním vlkem je schopna…

Firmy „bojují” o každého pracovníka. Nezaměstnanost je nejnižší za 20 let

Nezaměstnanost v České republice je nyní nejnižší za posledních 20 let. V…

18843253

3 největší chyby profíků na najímání odhaleny

Když jsme chytří, pak nás chyby, které udělali jiní, mohou výrazně…

Káva s DEVELORem: Jak posílit produktivitu, zákaznickou zkušenost a firemní kulturu s využitím her

Gamifikace pomáhá s onboardingem i přijetím firemních hodnot

Gamifikace jako nástroj zvýšení engagementu v onboardingu nových…

Článek v rámci předplatného „Soft skills“, které mileniálové často postrádají

Nástup digitálních technologií a rozvoj online komunikace do velké míry…

Šest tipů, jak skvěle podpořit zákaznický servis

V dnešní digitální době a době mobilů je zákaznický servis důležitější než…

Výpis 495507 z celkem 2897