Development centrum jako nástroj rozvoje se využívá již mnoho let v mnoha společnostech a jeho přínosy není nutné již zdůrazňovat. Stále slouží jako výrazný nástroj…
Klasická manažerská školení něco málo naučí a povzbudí motivaci účastníků…
I když je příručka pro zaměstnance v podstatě manuálem, jak se chovat ve…
Prvních pět minut vašeho telefonátu. To je nejdůležitější aspekt náboru…
Kolik kompetencí by mělo být v dotazníku 360°ZV a které vybrat? Jaké…
Na našich výcvicích systemického koučování učíme účastníky mimo jiné…
Ani tento rok to nebude jen tak jako vždy jsme pro Vás připravili skvělé…
Viceprezident pro lidské zdroje společnosti Google Laszlo Bock právě vydal…
Britská telekomunikační skupina Vodafone zavádí globální politiku podpory…
Nadšený kandidát s výbornou kvalifikací by neměl chodit na pohovor do vaší…
Optimální rozhodnutí znamenají rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem jakéhokoli…
Umíte si vybrat report vyhovující vašim potřebám? Poznáte, který je pro…