Four tips on advertising your employer brand using current employees

4 tipy, jak propagovat vaši značku zaměstnavatele pomocí současných zaměstnanců

Are you trying to increase visibility of your company among potential job candidates and improve your employer brand? One of the most effective ways to promote your company in this way is having satisfied employees who spread awareness of your company to the outside world. Likewise if you are trying to fill job vacancies, satisfied workers can help with recruitment by giving you references for people they know. Here are four tips on how to turn your employees into positive ambassadors of your employer brand.

Take employees' views into consideration

In order to turn your employees into ambassadors for the company brand, Forbes suggests you need to have an effective dialogue with them. You cannot know what your employees actually want without communicating and discussing their needs with them. The company-employee relationship is not one-sided; it is a dynamic relationship within which both parties have to air their wishes and demands. So you need to listen to employees and take note of what they would like.

Define basic company values

You must also clearly define the priorities and principles of the company culture and your relations with employees. Determine the basic points of the company's vision and share these not just with the outside world but above all with your employees. They need to know the company's priorities so they can become positive ambassadors for them.

Sufficiently motivate your employees

Many companies believe the most effective way to motivate employees is through financial rewards. They often forget about another effective yet simple way to motivate, namely praise. Do not underestimate this aspect of the company-employee relationship. If a worker knows the company appreciates their work, they are much more willing to do it and put more effort into it. Praise your employees for good work and be fair in the sense that good work never goes unnoticed by the company.

Build team spirit

A feeling of togetherness helps employees feel proud to be part of the company family, and reassures them about the importance of their work. Employees then tend to recommend your company as an employer to other people and work effectively so they participate in the success of the company as a whole.

 

-mm-

    4 tipy, jak propagovat vaši značku zaměstnavatele pomocí současných zaměstnanců

    Snažíte se zvýšit povědomí o vaší firmě u potenciálních pracovních kandidátů a vylepšit vaši značku zaměstnavatele? Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak vaši firmu v tomto ohledu propagovat, je mít spokojené zaměstnance, kteří rozšiřují ve světě povědomí o vaší společnosti. Stejně tak vám spokojení pracovníci pomohou s náborem, a to tím, že vám budou doporučovat svoje známé v případě, že se budete snažit obsadit volné pozice. Zde jsou čtyři tipy, jak z vašich zaměstnanců udělat pozitivní ambasadory vaší značky zaměstnavatele.

    Berte v potaz názory vašich pracovníků

    Abyste ze svých pracovníků udělali ambasadory vaší firemní značky, je podle Forbesu potřeba, abyste s nimi zavedli efektivní dialog. Nemůžete vědět, co vlastně vaši zaměstnanci chtějí, pokud se s nimi nebavíte a nekonzultujete s nimi, co by si přáli. Vztah firmy k zaměstnancům není jednostranný. Jedná se o dynamický vztah, na kterém musí vznášet svá přání a požadavky obě strany. Proto je nutné, abyste poslouchali svoje zaměstnance a vnímali, co chtějí.

    Definujte základní hodnoty vaší firmy

    Dále je důležité jasně definovat priority a principy vaší firemní kultury a vašeho vztahu se zaměstnanci. Určete základní body vaší firemní vize a sdílejte je nejenom s okolním světem, ale především s vašimi pracovníky. Ti musí znát priority vaší firmy, aby se mohli stát jejími pozitivními ambasadory.

    Dostatečně své pracovníky motivujte

    Řada firem si myslí, že nejefektivnějším způsobem motivace zaměstnanců jsou finanční odměny. A často zapomínají na další efektivní, a přitom jednoduchý způsob motivace, a sice chválu. Nepodceňujte tento aspekt vztahu firmy a pracovníků. Jestliže pracovník ví, že si společnost váží jeho práce, je mnohem ochotnější ji dělat a snažit se přitom podávat dobrý výkon. Chvalte proto vaše zaměstnance za dobře odvedenou práci a buďte spravedliví v tom smyslu, že dobrá práce nikdy nebude opomíjená ze strany firmy.

    Budujte týmového ducha

    Pocit sounáležitosti pomáhá pracovníkům cítit se hrdí na to, že jsou součástí vaší firemní rodiny, a utvrzuje je v důležitosti jejich práce. Pracovníci mají potom větší tendenci doporučovat vaši firmu coby zaměstnavatele ostatním lidem a pracovat efektivněji tak, aby se podíleli na úspěchu celé společnosti.

     

    -mm-

     

    Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com