Doporučené akce pro HR a management

Pořádáte konferenci a chcete ji zobrazit zde? Spojte se s námi ohledně mediálního nebo jiného partnerství.

LETNÍ ŠKOLA ZÁKONÍKU PRÁCE - 3denní (omezený počet účastníků)

20.8.2024 – 22.8.2024 | Praha

Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat a bez kterých se neobejde žádný zaměstnanec HR, stejně tak i sdělení poznatků z praxe a jak se vyvarovat nejčastějším chybám v oblasti pracovního práva.

Škola je zaměřena na zaškolení začínajících personalistů, zaměstnanců HR, zaměstnavatelů, právníků, ale také všech, které problematika pracovního práva zajímá.

PMF Institut - Program HR Manažer 2024

25.9.2024 | Praha

Program je určen pro HR manažery, zkušené HR odborníky a vedoucí pracovníky s komplexním pohledem na řízení lidí i společnosti, se zájmem o aktivní propojování vedení a rozvoje  zaměstnanců s potřebami byznysu.

Business Brunch ® - Pocit vlastní hodnoty

8.10.2024 | ONLINE

Budeme se zabývat pociťováním vlastních možností. Velmi často můžeme slyšet, že generace, které vyrostly v blahobytu, jsou méně odolné a zranitelné. Proto se znovu objevuje koncept nezdolnosti. Budeme se zamýšlet nad tím, proč je nezbytné stát se odolným, ale také zůstat křehkým a zranitelným, a jak jedno nejde od druhého oddělit. Když bychom si vytvořili brnění, přes které by se nás nic nedotklo, tak se staneme neživotnými.

Nezdolností a křehkostí se budeme zabývat nejen individuálním rozměrem. Například se může dočíst, jak která banka prochází zátěžovými testy. Každá organizace potřebuje mít pocit vlastní hodnoty, být odolná, zvládat nejistoty a nepříznivé podmínky. Když jedem na hranici svých možností, tak nezbytně zažíváme neúspěchy.  

Business Brunch ® - Učící se organizace dnes

17.12.2024 | ONLINE

Je to již mnoho let, kdy Peter Senge vydal publikaci, která vzbudila rozruch. Má co říci i dnes? Jak se posunula během posledních let a jak se prolíná s knowledge managementem. Učící se organizace je dynamickým systémem, který se nepřetržitě adaptuje a hledá zlepšení. Naplňuje model RAP, tedy od reakce, přes adaptaci k prosperitě.

Učící se organizace vytváří prostředí permanentních změn a inovační kulturu, která narušuje status quo. Učící se organizace posiluje sebeřízení, odpovědnost, strategické a designové myšlení každého spolupracovníka. Budeme si vnášet konkrétní příklady z různých organizací a vytvářet vědomí, že žádná z nich nemůže říct, že už se vše naučila. Taky budeme mluvit o tom, že učící se organizaci nelze redukovat na propracovaný systém vzdělávání. 

Výpis 14 z celkem 4