Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného Společné chyby náboru a prodeje

25.11.2013 

Úspěch v náboru, podobně jako úspěch v prodeji, závisí na schopnosti ovlivňovat chování a rozhodování druhých. Abychom však mohli někoho ovlivnit, musíme mu nejdříve dobře rozumět, což vůbec není…

icon E-mailový guru aneb jak se vyrovnat se záplavou korespondence

25.11.2013 

Sedáte doma po večerech k e-mailové schránce a děsíte se, kolik nových zpráv opět proklouzlo vaším spamovým filtrem? Pak zkuste následujících několik kroků, které připravil server Open Forum, díky…

icon "Nejsou peníze". Co s touto výmluvou?

25.11.2013 

V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje s rozpočtem, který by dovoloval koupi vašeho produktu. Překonat tento problém, který většinou značí…

icon Co brání zaměstnancům plnit vaši strategii?

25.11.2013 

Budoucnost firmy, ale i kariéry zaměstnanců závisí na tom, jak úspěšně dokáží realizovat firemní strategii. Proč tedy dochází k tomu, že zaměstnanci strategie svých firem neplní? Zajímavý článek na…

icon Co nikdy neříkat novinářům

24.11.2013 

Medializace je obvykle vcelku pozitivní věc není přece snadné dostat obsah do novin, aniž byste za to platili. Přesto je rozdíl mezi běžnou komunikací s novinářem a plánovaným rozhovorem. Řada lidí…

icon Umíte správně zakončit prezentaci?

22.11.2013 

I skvělou prezentaci můžete naprosto zničit v poslední půlminutě. Upozornil na to nedávný článek  na serveru PRDaily.com. Lektorka prezentačních dovedností Michelle Mazurová v něm popisuje zbytečné…

icon Jak rozpoznat signály nových příležitostí?

22.11.2013 

Společnou vlastností úspěšných podnikatelů je schopnost odhalit a zúročit příležitosti tam, kde je ostatní nevidí. Ale jak je to možné? První mylnou představou, jak uvádí server Fast Company, je…

Článek v rámci předplatného Jde po mně LinkedIn aneb legální versus ilegální recruitment

21.11.2013 

Za poslední dva měsíce prošlo mým LinkedIn tréninkem stovky recruiterů z nichž část disponovala neplaceným LinkedIn účtem, část osobním placeným účtem a část měla přístup ke korporátní verzi LinkedIn…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům

21.11.2013 

Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k nim vůbec nedostane? Stane se vám, že pošlete nabídku, a o dva dny později vám daný klient do telefonu říká, že od vás žádný…

icon Umíte delegovat práci na své zaměstnance?

21.11.2013 

Přenést zodpovědnost za důležité úkoly na zaměstnance je jednou z nejsložitějších věcí, se kterou se mnoho lídrů potýká. Udělat to ale musíte. Jaké jsou nejčastější výmluvy manažerů, aby nemuseli…

Mají personalisté čas a prostor vzdělávat také sami sebe?

20.11.2013 

V poslední době se začíná výrazně měnit role HR útvaru a to směrem k roli strategické. Toto konstatování se však týká zatím jen malého procenta českých společností a firem. Tento vývoj souvisí s …

Článek v rámci předplatného Dnešní leader? Zapaluje nebo vyhořel?

20.11.2013  Rozhovor s Ladou Haisovou, ředitelkou společnosti Positive

Lada Haisová vystudovala obor finance na VŠE v Praze. Již při studiu hodně cestovala po nejrůznějších koutech světa, intenzivně se věnovala studiu cizích jazyků a přitahovalo ji poznávání nových…

icon Pomluv se jednoduše nezbavíte

20.11.2013 

Pracovní násilí. Co si pod tímto výrazem představíte? Určitě se vám jako první vybavila představa fyzické újmy na zdraví. Tak horké to zase být nemusí, i když Představte si ale situaci na pracovišti,…

Delphi nikoliv Řecku, ale v českém HR

19.11.2013  Rozhovor s Jitkou Adámkovou, Head of Human Resources společnosti RWE

Letos se již pošestnácté konala odborná konference Fórum personalistů, tentokrát s podtitulem HR strategie pod taktovkou ekonomických turbulencí. Věnovala se HR tématům, které souvisejí se současnou…

Článek v rámci předplatného icon 4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat

19.11.2013 

Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je jedinečný a i prodejce by měl ke svým…

Výpis 91069120 z celkem 19572