Základní pravidla úspěšného prodeje
Základní pravidla úspěšného prodeje zůstávají bez ohledu na technologický pokrok posledních let stále stejná. V prvn&…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19448 článků.
Základní pravidla úspěšného prodeje zůstávají bez ohledu na technologický pokrok posledních let stále stejná. V prvn&…
Všichni manažeři v oboru HR se potýkají s problémem měření. Aby mohli být bráni vážně na nejvyšší úrovni…
Stará pravda, že všeho moc škodí, platí i v případě rozvoje kariéry. I ty nejlepší a nejprofesionálnější dovednosti…
Vzhledem k rostoucí náročnosti pracovních rozvrhů v poslední době se nelze divit, že zaměstnanci občas propadají ztrátě energie a motivace. Nekončíc&…
Schopnost mluvit před ostatními lidmi patří ke klíčovým předpokladům úspěšné kariéry. Při přijímacím pohovoru, na poradě nebo obědě s obchodními partnery uděláte nejlepší dojem, když se dokážete…
Vystupování v médiích přináší firmám řadu výhod. Lidé, kteří s médii nemají zkušenosti, se však…
Propojení klasického prezenčního vzdělávání s e-learningem, tzv. blended learning, má své výhody a nevýhody jak pro poskytovatele…
Koučování je stále populárnější metodou osobního rozvoje. Spolupráce s koučem pomáhá odhalit plný potenciál…
K týmové práci patří také konflikty. I když to jsou většinou nepříjemné situace, mohou pro tým být i zdravé. Vedoucí…
Umění naslouchat je velmi silný nástroj. Když lidé vidí, že jim nasloucháte, cítí se zároveň hodnotní, respektovaní a…
Řada lidí se porad na svých pracovištích obává oprávněně. Často jsou neefektivní, brzdí produktivitu práce, nutí k ú…
Snad v každé kanceláři se najde člověk, který se chová nepochopitelně či dokonce přímo hrubě ke svému okolí. Může to být žena, která si…
Pracujete ve svém oboru již delší dobu a myslíte si, že máte předpoklady pro vedení druhých. Oficiální vůdcovskou roli vám v&…
I těm nejlepším a nejvýkonnějším zaměstnancům se někdy může stát, že zklamou své šéfy, podřízené nebo zákazní…
Aby prodejní prezentace mohla být efektivní, musí splňovat určitá kritéria. Především by neměla být monologem prodejce, který bude…