Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Základní chyby při výběru softwaru

1.3.2010 

Když malá firma koupí špatný software, může to být její poslední chyba. Článek proto upozorňuje na nejčastější chyby při ná…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak použít e-mail k propagaci webinářů

1.3.2010 

Webináře představují zajímavý způsob, jak lépe seznámit veřejnost s vaší společností či značkou. E-mailový marketing je pak ide&…

Článek v rámci předplatného Proč hypnóza a superpaměť udělá z kohokoli olympionika v angličtině

28.2.2010  Rozhovor s Liborem Činkou, zakladatelem společnosti Cetros

Libor Činka (1967) je psychoterapeut, kouč, lektor, specialista v zrychleném učení a dosahování nadstandardních výsledků. Od roku 1992 vede tréninky pro celou řadu vzdělávacích společností a firem. V…

Článek v rámci předplatného Naše role je v inspiraci druhých

28.2.2010  Rozhovor s Danielou Čajánkovou, ředitelkou společnosti Stimul

Daniela Čajánková vystudovala psychologii na Karlově univerzitě v Praze. Svou profesní dráhu začínala jako dopravní psycholog v psychologické laboratoři velké dopravní společnosti. Po revoluci…

Článek v rámci předplatného Každý může vyhořet

26.2.2010 

Vyhoření je vážný problém, který může postihnout kohokoli. Článek proto upozorňuje na nejčastější projevy vyhoření, které bychom…

Článek v rámci předplatného Šťastné pondělí? Pravděpodobně ne

25.2.2010 

Cítíte-li se šťastnější v sobotu, než když vám v pondělí ráno zazvoní budík, nejste sami. Profesor psychologie z americké…

Článek v rámci předplatného icon Má váš blog ten správný vliv?

25.2.2010 

V současné době to vypadá, že již každý má svůj blog a přemíra dostupných informací znesnadňuje přilákání solidní skupiny…

Článek v rámci předplatného icon Obchod není jednoduchý

24.2.2010 

Od ostatních se neučíme jen to, co bychom měli dělat, ale často i to, co bychom dělat neměli. Článek popisuje sedm projevů špatného chování obchodn&…

4 kroky k zavedení sdílených služeb

24.2.2010 

Tajemství sdílených služeb spočívá v komunikaci o službách směrem k zákazníkovi, přičemž je stále třeba uvažovat o procesech. Zavá…

Článek v rámci předplatného Firmy více sledují své zaměstnance

24.2.2010 

Ekonomická krize přispěla k tomu, že firmy více sledují, zda zaměstnanci netráví pracovní dobu hraním her či chatováním na sociá…

Článek v rámci předplatného icon Jak posílit vztahy se zákazníky a partnery

24.2.2010 

Dobré vztahy se zákazníky a partnery pomáhají firmám dosahovat jejich cílů. Článek přichází s několika tipy, jak tyto vztahy…

Článek v rámci předplatného 10 kariérních zklamání, kterým můžete předejít

23.2.2010 

Některá kariérní zklamání přicházejí dostatečně včas, abychom je mohli napravit. Jiná se však objevují až později, když se n&…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů jak se připravit na rozhovor pro média

23.2.2010 

Čas od času se vám může naskytnout příležitost mluvit o vašem byznysu se zástupci médií. Na to je třeba důkladně se připravit. Jak? - Připravte si podklady.…

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb při výběru HR softwaru

22.2.2010 

Výběr softwaru pro řízení lidských zdrojů zahrnuje celou řadu rizik. Článek proto upozorňuje na nejčastější chyby a radí, jak zvýš…

Základem úspěšného mentorování je vymezení cílů a očekávání

22.2.2010 

Mentor je osoba s více zkušenostmi v určitém oboru, či obecně v životě, která nám může pomoci lépe využít našich schopností a zvlá…

Výpis 1204612060 z celkem 19572