Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19421 článků.

Jak na výstupní pohovor

19.1.2009 

Zaměstnanci mají velké množství informací o vaší firmě. Když tedy od vás odcházejí, dejte jim možnost, aby se svámi o ně podělili. Tato možnost se jmenuje formální výstupní pohovor. Pokud je…

Článek v rámci předplatného icon Výhody e-mailových newsletterů

19.1.2009 

Dobrý obchodní dopis nebo jiná forma elektronického představení je efektivním způsobem, jak se dostat do povědomí zákazníků. Nedělejte však tu chybu, že si budete myslet, že si vás čtenáři této…

icon Nechtění kamarádi na pracovišti

19.1.2009 

Víte, že průměrné záchodové prkénko je asi 400x čistější než váš pracovní stůl? Nebo, že na průměrném počítači je přes 10 milionů mikrobů? Jak je to možné, když vy nebo uklízečka utíráte denně váš…

Jazykový audit aneb Než zrušíte jazykové vzdělávání

18.1.2009 

Finanční krize nutí firmy snižovat náklady. Často se snaží ušetřit například na zaměstnaneckých výhodách včele sjazykovým vzděláváním. To však není příliš rozumné. Omezení voblasti firemního…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet produktivitu a motivaci zaměstnanců v obtížných časech

18.1.2009 

Má současné ekonomické klima negativní vliv na produktivitu a motivaci vašich zaměstnanců? Inspirujte se následujícími tipy.- Zhodnoťte svou organizační strategii. Je stále relevantní zkrátkodobého i…

Článek v rámci předplatného icon Lepšími zákaznickými službami k většímu podílu na trhu

18.1.2009 

Jestliže řídíte společnost poskytující služby, uzrály pro vás podmínky do té míry, že můžete ze současné ekonomické krize vyjít jako vítězové. Co je však pro to třeba udělat?- Přemýšlejte a jednejte…

Povolání pro kreativní jedince

16.1.2009 

Máte schopnost přicházet skreativními řešeními a vaše okolí to patřičně využívá? Pak máte vdnešním pracovním prostředí velkou výhodu. Tradiční obchodní modely již nemusí fungovat a zákazník stále…

Všeobecný odborník, nebo specialista?

15.1.2009 

Lidé, kteří rozvíjejí svou kariéru voblasti lidských zdrojů, se často ptají, zda je lepší být všeobecným odborníkem, nebo specialistou. Odpověď na tuto otázku není jednoznačná. Každý by si měl…

Článek v rámci předplatného icon 10 e-mailových předsevzetí do roku 2009

15.1.2009 

I když rok 2009 již začal, není pozdě na úvahu, co letos udělat lépe. Přečtěte si proto následující doporučení pro úspěšnější e-mailový marketing.- Nevyhazujte dobré e-mailové adresy. Každého jistě…

Článek v rámci předplatného Ještě se můžete přihlásit do soutěže o ekologickou cenu

15.1.2009 

Společnost Business Leaders Forum (BLF) vyhlásila v pořadí již 18. ročník prestižní soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí pro soutěžní projekty dokončené v roce 2008. Uzávěrka byla…

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v ekonomické recesi

14.1.2009 

Bývalý ředitel pro vzdělávání a rozvoj vbritské BBC Nigel Paine vysvětluje včlánku, jak změnit přístup ke vzdělávání a rozvoji zaměstnanců vobdobí ekonomické recese.- Vprvní řadě nepanikařte. Nyní je…

icon Jak být kreativnější

14.1.2009 

Být kreativní je důležité vřadě oborů, vmarketingu je to však jeden ze základních předpokladů úspěchu. Nemusíte ale být génius, abyste ohromili své nadřízené a klienty. Každý může zvýšit svou…

Když se sen nedaří

14.1.2009 

Američané jsou známí řadou věcí, ale jejich nejdominantnější charakteristikou je jejich postoj tohle dokážu. Je to americký duch, díky němuž jsou podnikatelé páteří této ekonomiky a drobné firmy…

icon Má řeč těla smysl při telefonování?

13.1.2009 

Pro řadu lidí bude odpověď na otázku, zda řeč těla hraje roli při konverzaci po telefonu, jasné ne. Jakou úlohu tedy hraje řeč těla během komunikačního procesu?Lidé bývají překvapeni, když se dozvědí…

V Japonsku zabodovaly lži pro lepší životní rovnováhu

13.1.2009 

Příručka snázvem Incumbent Salaryman's Bumper Book of Excuses, která ve dvou svazcích představuje průvodce úspěšnou prací a láskou, zaznamenala před Vánocemi obrovský úspěch vJaponsku. Popisuje 120…

Výpis 1299113005 z celkem 19421