Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 3733 článků.

icon Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

11.2.2020 

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu a smysluplnost vzdělávání je nevyčíslitelnou a těžko napravitelnou škodou. A zradou na lidech, systému a na celé společnosti.…

Soudržnost a povahu lidí odhalí až krizová situace

10.2.2020  Rozhovor s Tomášem Winklerem, zakladatelem a konzultantem společnosti WINHEAD

Proč nevyzkoušet něco nového a naprosto odlišného, než je klasický teambuilding? Společnost WINHEAD přišla na trh se vzdělávacím programem „"Boj o přežití", který vedle soudržnosti týmu prověří také…

Jak nastartovat jazykové vzdělávání ve firmě?

6.2.2020 

Když firma učiní ten odvážný krok zahájit jazykové vzdělávání svých zaměstnanců, stojí před nemalým úkolem. Jak nastavit kvalitní a systematické jazykové vzdělávání? Jak se v tomto procesu orientovat?…

Šetříme, ale zaměstnanci mají požadavky

5.2.2020 

Firma je nucena šetřit. Hledáme úspory, omezujeme ne nezbytné činnosti, krátíme výdaje. Bohužel zaměstnanci, zvláště jedna jejich část, si uvykli na to, že „peněz je dost“ a tak se dožadují dalších…

icon Pět faktorů, které vám pomohou zvolit to správné MBA studium

27.1.2020 

I vy nejspíš patříte mezi ty, kteří již slyšeli o MBA studiu, nebo dokonce mezi ty, kteří v současné době studium zvažují. Pokud chcete být tím správným manažerem a lídrem pro svou firmu a držet krok…

Článek v rámci předplatného icon 3 nenápadné chyby, které často obchodníkům brání v dlouhodobém úspěchu

24.1.2020 

Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného. Existují ale obecně platná pravidla, která prochází napříč všemi obory a obchodními sektory. A pokud někdo tato pravidla…

Článek v rámci předplatného icon Jak týmové diskuse ovlivňují rozhodování (1/2)

22.1.2020 

Pokud neznáme odpověď na nějakou otázku nebo nemůžeme přijít na řešení nějakého problému, často hledáme pomoc a spolupráci u našich spolupracovníků. Organizace se proto často spoléhají na moudrost…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy k lepšímu využití vašeho prodejního potenciálu

21.1.2020 

I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na efektivitě. Každý prodejce tak neustále musí revidovat své obchodní procesy a hledat nové cesty, jak zaujmout klienty. Jestliže se…

Interim manažer není jen zástupce, ale i nositel cenného know-how

21.1.2020 

Firmy v západní Evropě používají „interimy“ běžně. Znamenají pro ně okamžitou pomoc, převážně v časové tísni. Interim manažeři mohou působit ve financích, lidských zdrojích, právním oddělení, na…

Testujeme: Motivační mapy odhalí vaše silné a slabé motivátory

20.1.2020 

Zatímco osobnostní testy nám říkají, jak se v určité situaci (např. na pracovišti) chováme, a hodnotí neměnné faktory naší povahy, motivační testy hovoří spíše o tom, proč tak jednáme v závislosti na…

Hledá se Koordinátor vzdělávacích akcí

13.1.2020 

Oddělení zakázek hledá novou posilu. Nový člen týmu by zastával pozici projektového manažera a měl by tak na starost zakázkové kurzy na míru. Pestrá práce obnáší komunikaci s klienty, psaní nabídek,…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro najímání pracovníků start-upu

6.1.2020 

Když přichází nový hráč na trh a uvádí nové řešení, tak to, jací lidé pro danou firmu a jaký mají tito zaměstnanci přístup, je zcela klíčové v otázce úspěchu nebo neúspěchu daného start-upu. Pokud…

Článek v rámci předplatného icon Influencer marketing: Jak začít?

27.12.2019 

Influencer marketing je nástroj, který vám může pomoci s růstem. Je to však stále ještě celkem nová disciplína. Proto může být užitečný mít krátký návod, jak na to.

Článek v rámci předplatného icon Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (2/2)

13.12.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi pro vaše digitalizační projekty, musíte se soustředit nejen na jejich technické dovednosti.

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

12.12.2019 

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v prezentaci vašeho produktu, je…

Výpis 115 z celkem 3733