Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 487 článků.

icon Pět vlastností úspěšného lídra

18.11.2022 

Jak vypadá úspěšný lídr? Někdo, kdo dovede ostatní motivovat, vést a inspirovat? Přemýšlíte o tom, jestli máte na to stát se manažerem, nebo se už v manažerské roli nacházíte a chcete se zlepšit? Zde…

icon Pět vlastností, bez kterých se žádný manažer neobejde

8.11.2022 

Co vlastně dělá dobrého manažera? Jak vypadá a jak se chová člověk, který dovede ze svého týmu dostat to nejlepší a kterého jeho podřízení uznávají? Zde je pět vlastností, bez kterých se nehledě na…

icon Jak vypadá manažerský styl, který vede k úspěchu celého týmu?

3.11.2022 

Manažerských stylů je celá řada. A každý manažer si může vybrat ten, který mu vyhovuje. Každý styl má svá pro a proti. Zároveň mají ale všechny efektivní manažerské styly něco společného. Zde je…

icon „Situační leadership“: Co to je a proč byste jej měli umět i vy

19.10.2022 

Anglický termín „situational leadership“ (do češtiny překládaný jako „situační leadership“) se poslední dobou hojně skloňuje v odborných textech a manuálech pro manažery. O co jde? Jak se to dělá? A…

icon Šest tipů, jak pomocí řeči těla vyzařovat sebedůvěru

12.10.2022 

Existuje celá řada efektivních manažerských stylů. Někdo dovede skvěle komunikovat s podřízenými, někdo těží z toho, že je respektovaným expertem ve svém oboru, jiný má spíše autoritativní styl. Bez…

Článek v rámci předplatného icon Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

6.10.2022 

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně věcní, vždy byste se měli coby obchodní zástupce působit co možná nejvíc profesionálně. Měli byste…

icon Stres ubíjí potenciál vašeho týmu. Zde jsou čtyři tipy, jak jej eliminovat

30.9.2022 

Manažer by se měl za každou cenu snažit podporovat udržitelný styl práce svého týmu. Vysoká míra stresu a tlak na výkon totiž u zaměstnanců v dlouhodobém měřítku způsobují výrazné snížení produktivity…

icon 4 dobré důvody, proč se nevyplatí být mikromanažer

22.9.2022 

Mikro-management je styl řízení, při kterém vedoucí neustále stojí svým podřízeným takříkajíc „za zády“, zajímá se o každý detail jejich práce a hlídá každý jejich krok. Bohužel, mikro-management je…

Článek v rámci předplatného icon Když prezentace končí fiaskem: Nejčastější chyby při veřejných vystoupeních

14.9.2022 

Prezentace může mít na publikum různý efekt. Buď je může nadchnout pro nějakou myšlenku či je inspirovat pro to něco dělat. Nebo je může nudit. Nebo jim může vyloženě vadit a mohou se během ní modlit,…

icon Čtyři tipy, jak se stát člověkem, se kterým ostatní rádi komunikují

8.9.2022 

Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete s lidmi mluvit a komunikovat, a čím raději s vámi ostatní mluví, tím snadnější vaše práce bude.…

icon Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

7.9.2022 

V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli, nutně si minimálně na začátku projdete obdobím, během kterého uděláte řadu chyb. A je to zcela…

icon 5 tipů, jak vést svůj tým virtuálně

5.9.2022 

„Full-remote“, „home office“, „hybridní model“ - všechny tyto v současné době velmi populární termíny odkazují na pracovní fenomén, který se rozvinul především díky pandemii Covidu-19. A sice na práci…

icon Čtyři hlavní manažerské styly. Který praktikujete vy?

26.8.2022 

Každý manažer (a každý člověk) je trochu jiný. Přesto se dá říci, že existují čtyři základní manažerské styly a že styl 95% týmových lídrů spadá do jedné z těchto čtyř kategorií. Jaké jsou čtyři…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého

23.8.2022 

Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho stávajícího. Je proto záhodno se zaměřit nad tím, jak z vašich jednorázových klientů učinit dlouhodobé. Jestliže se vám často…

Článek v rámci předplatného icon 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

18.8.2022 

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Nicméně při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, určité zjednodušení může pomoci. Naučte…

Výpis 6175 z celkem 487