Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "V" bylo nalezeno 26686 článků.

icon Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

27.8.2001  Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

Chemická společnost **Dow Chemical Co.** zavedla v roce 1993 program správy znalostí, který měl napomoci při zvyšování hodnoty tvrdého intelektuálního majetku, tj. patentů. Ještě větší úspory však…

Článek v rámci předplatného icon Podpora sdílení znalostí ve veřejných organizacích vypadá jinak než v soukromých firmách

27.8.2001  Podpora sdílení znalostí ve veřejných organizacích vypadá jinak než v soukromých firmách

Organizace často zjišťují, že za sdílení znalostí je třeba zaměstnance odměňovat. Zatímco v soukromém sektoru je možno podněcovat sdílení finančně, je u veřejných organizací tato možnost dosti…

Článek v rámci předplatného icon Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

24.8.2001  Optický kabel až do domu – v plynovém potrubí

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových metod, jak zabezpečit budování metropolitních sítí. Částečnou odpovědí jsou sice technologie xDSL nebo…

Článek v rámci předplatného icon Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

24.8.2001  Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

Český telekomunikační trh má před sebou dvě významné události: privatizaci **Českých radiokomunikací** a privatizaci **Českého Telecomu (ČT)**.Fond národního majetku, který vlastní přes polovinu…

Článek v rámci předplatného icon Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

24.8.2001  Inteligentní call centrum – automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací. Konkrétně v oblasti bankovnictví pak tyto…

icon Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

23.8.2001  Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně sahají k prostředkům, jako je sledování využití firemního telefonu, nahodilé testy na užívání drog nebo vyšetřování…

icon Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

23.8.2001  Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly alternativní služby DSL (DLEC). Krize vyvrcholila na začátku tohoto měsíce, kdy bankrot ohlásil operátor **Rhythms NetConnections**.…

Článek v rámci předplatného icon Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

23.8.2001  Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za její produkt **Encompass**. Tato cena se uděluje firmám, které přispěly ke zkvalitnění kontaktu s novými i potenciálními…

icon Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

23.8.2001  Několik tipů, jak zajistit efektivní „elektronickou výuku“

Elektronickou výuku (e-learning) je sice možno realizovat jako samostudium, ne každý však dokáže z této formy vytěžit maximální přínos. Skupina odborníků **eLite** proto publikovala závěry ze svého…

icon Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

23.8.2001  Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog z očí do očí jevit jako ohrožený druh. Studie provedené pro severovýchodní region Námořnictva Spojených států ukázaly, že z…

icon Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

21.8.2001  Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za samostatné systémy. Společnosti, které chtějí pomocí EBPP získat konkurenční výhody a snížit své provozní…

Článek v rámci předplatného icon Call centrum budoucnosti

21.8.2001  Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům prostřednictvím telefonu. Automatizovaná distribuce hovorů (**ACD**) zajišťovala přesměrování hovoru na…

Článek v rámci předplatného icon Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

21.8.2001  Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho věcí (počínaje kontrolou zůstatku na…

icon Analýzy call center: úspěšné řešení

20.8.2001  Analýzy call center: úspěšné řešení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech fungujících v operační infrastruktuře **CRM**.Klasická call centra pomalu ustupují moderním informačním…

icon Služby zákazníkům a tok prací v call centru

20.8.2001  Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné výhody. Direct marketing je orientován spíše na vlastní kampaň (která slouží k získání nových…

Výpis 2655126565 z celkem 26686