5 steps to engage middle management in internal communication

Střední management je jedním z nejdůležitějších elementů firmy, zejména v době krize a změn. Nejen, že dobrý manažer motivuje svůj tým, ale stává se také podstatným komunikačním kanálem. U zásadních témat totiž chtějí zaměstnanci slyšet novinky právě od svého nadřízeného. Hledají u něj odpovědi, jak se změny dotknou konkrétně jejich práce a každodenního života. Právě díky středním manažerům v zaměstnancích budujeme pochopení, kam směřujeme a jak k tomu oni svojí prací přispívají.

Magda Chvalinová, INSIDERS

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.