Dávno pryč je doba, kdy zaměstnanci pracovali pro jednu firmu 35 a více let. Školení je jedním ze způsobů, jak zvýšit šance udržet si nejlepší zaměstnance, pokud je kvalitní. Ve studii z ledna letošního roku, která oslovila 1 674 pracujících Američanů, uvádí 60 % respondentů, že sezení nebyla vyhozeným časem, 26 % je dokonce považuje za velmi dobře investovaný čas, ale 12 % za jeho totální ztrátu. Pokud firma do svých zaměstnanců investuje a nabízí kvalitní školící program, údajně to ovlivňuje pozitivně loajalitu zaměstnanců a také to, jak vnímají svého chlebodárce.
68 % respondentů připustilo, že se rozhodli účastnit se v poslední době firemního školení, protože si mysleli, že jim poskytne užitečné informace pro jejich práci. Podle odborníků je kvalitní školení také způsob, jak zaměstnance odměnit. Mělo by ale být vždy relevantní jejich práci a zlepšení výkonu.
Řada manažerů si stěžuje, že zaměstnanci často opouštějí firmu v momentu, kdy dosáhli plného proškolení pro pracovní pozici. Je to bohužel risk, kterému se nelze vyhnout. Výhody, jako jsou lepší pracovní morálka a výkon, ale tento risk převáží.
-av-