Forvis Mazars spustila novou náborovou kampaň. Láká mladé talenty do světa auditu, daní a účetnictví

Poradenská společnost Forvis Mazars spustila v dubnu jednu z největších náborových kampaní ve světě auditu, daní a účetnictví. Kampaň boří stereotyp, že práce v této oblasti je převážně rutinní a ukazuje, že i profese auditorů, daňov‎ých poradců i účetních mohou být plné energie, týmové práce a zábavy. Cílem kampaně, která potrvá několik měsíců, je přivést do společnosti nové mladé talenty.

Forvis Mazars

Zaměstnání v oblasti auditu, daní a účetnictví může být atraktivní i pro dnešní mladou generaci. Podle odborníků však musí být spojeno s určitými hodnotami a příležitostmi. Moderní mladí lidé totiž často hledají práce, které jsou nejen stabilní a dobře placené, ale také smysluplné, dynamické a umožňují osobní rozvoj.

Chceme mladým talentům ukázat, že práce v naší oblasti může být zábavná, kreativní a plná různorodých výzev,“ uvedla Adéla Vítů, manažerka marketingu a komunikace Forvis Mazars s tím, že důraz na týmovou spolupráci, využití moderních technologií, work-life balance a přátelské prostředí jsou klíčovými faktory, které profese činí atraktivnější. „Celkově se tato oblast může stát pro dnešní mladou generaci nejen jistotou a solidní kariérní volbou, ale i zajímavým a inspirativním profesním směrem,“ doplnila Adéla Vítů.

Forvis Mazars

Nová kampaň, která‎ odstartovala letos v dubnu, potrvá několik měsíců. Cílem je přivést nové mladé talenty, a to zejména do auditu. Kampaň staví na sérii čtyř hlavních videí, jež s nadsázkou a vtipem představují jednotlivé oblasti, ve kterých společnost působí, tedy audit, daně, účetnictví. Videa zachycují reálné zaměstnance při jejich běžné práci, jejich koníčky, zájmy, a také ukazují prostředí kanceláří a pracovního zázemí.

Smyslem bylo také ukázat průřez jednotliv‎ými pozicemi napříč různými odděleními a přiblížit práci od pozice asistenta/junior konzultanta po pozici manažera,“ uvedla Adéla Vítů s tím, že první video se věnuje obecně firmě Forvis Mazars, přijímacímu řízení, požadavkům či benefitům, druh‎ý spot se zaměřuje na oddělení auditu, třetí na oddělení účetnictví a čtvrtý na oddělení daní. V rámci kampaně vzniklo i 40 Reels a nespočet statistických vizuálů, které společnost postupně sdílí.

Forvis Mazars