Pět změn, které do HR přinesla pandemie

Pandemie koronaviru a s ní spojené restrikce výrazně zasáhly do trhu práce, do toho, jak firmy komunikují se svými zaměstnanci, i do témat, která se aktuálně v rámci HR řeší. Personalisté musí čelit zcela novým výzvám a v relativně krátké době se velká část firem přesunula z kanceláří do online prostředí, což přináší úplně nové požadavky na zaměstnavatele i pracovníky. Jedno je jisté – pracovní trh a otázka přístupu firem k zaměstnancům se díky pandemii výrazně změní. A zde je pět změn, které Covid-19 do oblasti HR přinesl.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.