Američané nerozumějí svým benefitům

Američtí odborníci na lidské zdroje a odměňování vidí rozpory mezi tím, co firmy vynakládají na benefity a tím, jak tyto investice vnímají zaměstnanci. Ukázal to výzkum společnosti Charlton Consulting Group, která se zabývá komunikací při odměňování zaměstnanců. Výzkum probíhal mezi manažery lidských zdrojů ve více než 128 firmách různých velikostí a oborů podnikání.

Jen pět procent oslovených manažerů se domnívalo, že jejich zaměstnanci zcela rozumí a umějí ocenit hodnotu všech složek své odměny. Více než třetina respondentů naopak uvedla, že tomu jejich zaměstnanci nerozumí vůbec. Zajímavé je také zjištění, že i když si většina vedoucích pracovníků myslí, že osobní přístup k popisu odměn zvyšuje pochopení všech složek odměny na straně zaměstnanců, většinou takový způsob komunikace o odměnách nevolí.

-kk-

Zdroj: Employers Group - Portál pro řízení lidských zdrojů.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Employers Group