Britské inzeráty podceňují benefity

Britští zaměstnavatelé si sami podrážejí nohy při hledání nových talentů. Ukázal to výzkum konzultační společnosti Watson Wyatt, který se zaměřil na inzerci nabízející zaměstnání. Pouze jeden ze čtyř britských inzerátů totiž zmiňuje zaměstnanecké výhody a pouhých 16 procent v nich nabízí uchazečům vysoce žádané penzijní připojištění.

Britští zaměstnavatelé mají k podceňování benefitů tradiční sklon. V inzerátech zmiňují zaměstnanecké výhody spíše zaměstnavatelé hledající zaměstnance na nižší posty. Firemní vůz například nabízí jen 6 procent inzerátů, výhody týkající se zdravotního pojištění 3 procenta a životní pojištění 1 procento. Pružné pracovní podmínky nabízí asi 4 procenta inzerátů.

„Kvalita komunikace o zaměstnaneckých výhodách je velice důležitá jako signál toho, jak firma své zaměstnance vnímá,“ vysvětluje konzultant Watson Wyatt Gary Smith. „Manažeři lidských zdrojů by měli lépe zvážit, jak nabízet prostřednictvím benefitů konkurenční výhody.“

-kk-

Zdroj: Management Issues - britský portál s novinkami, analýzami a názory z oblasti managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Management Issues