Estravenka uspoří až hodiny měsíčně na administrativě

Společnost Up Česká republika spustila v březnu estravenku – moderní čipovou kartu určenou k úhradě stravování a nákupu potravin. Ta přináší výrazné zjednodušení užívání a zpřehlednění administrace stravenek pro zaměstnavatele, zaměstnance i restauratéry.

eStravenka - Up Česká republika (dříve Le Chèque Déjeuner)

Stravenky jsou dlouhodobě nejoblíbenějším firemním benefitem. Podle průzkumu společnosti Up Česká republika (dříve Le Chèque Déjeuner) je má v oblibě 93 procent českých zaměstnanců.

Přichází čas estravenek

Původní papírové poukázky jsou v současné době postupně nahrazovány čipovými kartami. Estravenka od společnosti Up Česká republika se na tuzemském trhu objevila ve zkušebním provozu od konce roku 2017, od března 2018 pak již oficiálně pro všechny zákazníky.

Významnou výhodou estravenek je administrativní nenáročnost celého procesu.

„Zaměstnavatel jednorázově objedná karty s platností tři roky, čímž mu odpadne starost s tříděním, skladováním a vydáváním poukázek. Kredit pak jednoduše objednává klientům on-line dle potřeby, čímž uspoří měsíčně až několik hodin strávených administrativou,“ popisuje generální ředitel společnosti Up Česká republika Jiří Kráčmar.

Karty jsou navíc jsou ekologické a bezpečnější.

Přehledně zůstatky a transakce v osobním on-line účtu

Samotní zaměstnanci mají vždy prostřednictvím svého on-line uživatelského účtu přehled o zůstatku na kartě i jednotlivých transakcích. Také už nemusí řešit výši hodnoty jednotlivých poukázek, jako tomu bylo v případě původních papírových.

„S estravenkou lze platit bezkontaktně na terminálech v restauracích a dalších zařízeních, ve vývoji je také mobilní platforma s možností autorizace platby prostřednictvím smartphonu uživatele nebo propojení s docházkovým a bezpečnostním systémem klienta,“ říká Jiří Kráčmar.

Estravenku od firmy Up přijímají například provozovny Tesco, Albert a Coop. Mezi zaměstnavatele, kteří tento elektronický benefit v současné době využívají, patří třeba Euroexchange, KS Europe nebo COOP Beskydy.

Momentálně je držitelům k dispozici přibližně 7 000 smluvních provozoven a další přibývají. Vždy se totiž snažíme připravit akceptační místa našim klientům vždy na míru,“ doplňuje Jiří Kráčmar.

Společnost Up je na českém trhu od roku 1995, do roku 2015 byla známa jako Le Chèque Déjeuner. Působí v 18 zemích celého světa, služby ve formě nefinančních benefitů poskytuje pro více než 300 000 firem.