Hledám loajálního zaměstnance. Zn.: Dobře zaplatím.

Hledám loajálního zaměstnance. Zn.: Dobře zaplatím.

Když manažeři hledají zaměstnance, často se jich při přijímacím pohovoru ptají, zda jsou loajální. Problém je v tom, že to sám zaměstnanec v daném momentě ani netuší, respektive rád by byl loajální, ale nové lepší příležitosti, které se mu mohou naskytnout, neovlivní a mnohdy jim ani neodolá. Manažeři při náboru dělají tu chybu, že celé břemeno loajality nechávají na svých zaměstnancích a domnívají se, že dotyční ve firmě zůstanou, ať se bude dít cokoli.

Manažeři by si měli uvědomit, že loajalita zaměstnanců závisí ve velké míře také na nich. Musí svým zaměstnancům připravit takové podmínky, aby oni sami měli zájem na tom, ve firmě setrvat. Zaměstnanci musí cítit, že si manažer váží jejich zpětné vazby a že jsou pro něj důležití. Musí si být vědomi toho, co pro firmu znamenají. Manažer by měl být otevřený konstruktivní kritice z jejich strany a v případě potřeby absolvovat koučing či jiné metody rozvoje.
Zdroj: HotJobs.com - pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje HotJobs.com