Jen málo zaměstnanců ví, jakou hodnotu mají jejich výhody. Nabízení drahých výhod nebude efektivní ve snižování fluktuace, pokud zaměstnavatelé nebudou dostatečně komunikovat o hodnotě těchto výhod. U zaměstnavatelů, kteří nabízejí skvělé zaměstnanecké výhody, ale mají chabé komunikační strategie, se průměrná míra fluktuace nejlepších zaměstnanců pohybuje kolem 17 %. U podniků s horšími výhodami ale lepší komunikační strategií dosahuje 12 %.
Jak se zdá podle průzkumu Watson Wyatt, jen 29 % zaměstnanců rozumí a chápe hodnotu svého celkového balíčku výhod. V podnicích, kde to zaměstnanci chápou, často dostávají celkové kompenzační přehledy, které ukazují, kolik za ně jejich podnik utrácí. Průzkum také ukazuje, že čím víc podniky utratí za zdravotní výhody jako podíl celkové mzdy, tím vyšší je fluktuace nejlepších pracovníků. Pravděpodobně proto, že dostanou méně peněz v čisté mzdě.
-ba-
Zdroj: Workforce.com - informace o lidských zdrojích a jejich řízení