Proč investovat do komunikace o benefitech

Vytisknout

Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které nyní dokáží, že se starají o své zaměstnance, vyjdou totiž ze současné ekonomické krize jako nejlepší.Správná komunikace o zaměstnaneckých výhodách může být strategickou pákou, která vám pomůže dělat více i přesomezené zdroje. Můžete tak řídit změny vbenefitech a zároveň zvyšovat retenci a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace