20 kroků ke zničení zaměstnavatelské značky - 2. část

Vytisknout

Firmy nemohou spoléhat na to, že jim dobrou pověst zajistí jen jejich výrobky a služby. Pokud chtějí získat ty nejlepší talenty na trhu, měly by se aktivně zabývat budováním své zaměstnavatelské značky. Chcete-li se přesvědčit, jak je na tom vaše zaměstnavatelská značka, přečtěte si i druhou část příkladů chování firem při komunikaci s potenciálními a stávajícími zaměstnanci, které dobrou pověst spolehlivě ničí. Nedávno je zveřejnil server Recruit Loop. První část článku si můžete přečíst zde.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace