3 kroky k zaměstnavatelské značce, která osloví

Firmy umějí velmi dobře vysvětlovat, co dělají. Horší už je to však, když mají vysvětlit, proč a jak to dělají. Neumějí ukázat, že mají určité hodnoty, jimiž se řídí veškerá jejich činnost, tedy svou značku zaměstnavatele. Roste přitom počet lidí, kteří odmítají pracovat pro firmy neschopné doložit smysl své existence – firemní hodnoty a jejich dodržování. Jak překonat tento nepoměr?

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace