4 oblasti, ve kterých by se měl nově najatý zaměstnanec hodit do firmy

Jak se zužuje výběr z kvalitních a zkušených zaměstnanců, přestávají společnosti z existenciálních důvodů u náboru nových pracovníků tolik hledět pouze na zkušenosti a na položky v životopise a začínají se více zaměřovat na to, jestli se na dané místo daný kandidát osobnostně „hodí“. Co to vlastně znamená a v jakém ohledu by se měl kandidát na dané místo „hodit“ vám představíme v tomto článku.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.