Čtyři notorické chyby v pracovních inzerátech

Vytisknout

Inzerát s nabídkou práce by měl zájemcům jasně sdělit základní informace o tom, jaká práce je jim nabízena, u koho a za kolik peněz.

„U koho“ přitom neznamená jen název, adresu a obor působení zaměstnavatele, ale také firemní kulturu a hodnoty. Taktéž nabízená práce by neměla být popsána jen nicneříkajícím názvem a souhrnem prázdných frází typu „týmový hráč“ nebo „komunikační dovednosti“.

Navíc by inzerát měl celkově zaujmout a odlišovat se od konkurenčních inzerátů, aby motivoval k účasti co nejvíce kvalitních uchazečů.

Zní to sice samozřejmě, ale praxe ukazuje, že zaměstnavatelé stále mají mezery v tak základní věci, jako je psaní nabídek práce. Dnes se proto podíváme na to, jakých chyb byste se měli vyvarovat.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace