Kdo vydraží uchazeče?

Krize na trhu práce nutí uchazeče používat velmi neobvyklé metody, pomocí nichž na sebe chtějí upoutat pozornost potenciálního zaměstnavatele. Jeden sází na klasické internetové zprostředkovatelny práce, ale nezaměstnaná obchodnice Kerstin Cruz využila internetové aukční síně e-bay a zadala svůj inzerát do rubriky „Kancelář, ostatní“.

Její krok svůj účel splnil – berlínský bulvární tisk otiskl článek o ní na titulní stránce a sám se nabídl, že jí pomůže zprostředkovat zaměstnání. Také se jí ozvalo mnoho firem, které jí nabídly termín přijímacího pohovoru. Kromě nabídek práce dostává také četné dopisy od svých fanoušků a následovníků – protože se jich sešlo již velmi mnoho, uvažuje server e-bay o tom, že založí pro uchazeče o práci speciální rubriku.

Marco Dührkopp z Hamburku měl již dost čtyřměsíční nezaměstnanosti a neustálých neúspěchů, proto se rozhodl pro velmi originální řešení – nechal se vyfotografovat na billboard. Akce též nezůstala bez odezvy – během následujících tří dnů dostal Marco okolo 100 e-mailů s nabídkami práce různého druhu a z nich si vybral šest skutečně perspektivních.

**Datum vydání:** VII/2002
Zdroj: Jobpilot.de - německé stránky společnosti Jobpilot s nabídkami zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Jobpilot.de