Mýty budování zaměstnavatelské značky

Vytisknout

V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se obrovské množství rad a poradců, což však vede k jistému zmatení na straně firem. Co je to vlastně ta zaměstnavatelská značka a jak se má správně rozvíjet? Zapomeňte na všechno, co jste dosud slyšeli o budování zaměstnavatelské značky, říká J. T. O'Donnellová, zakladatelka webu CAREERALISM.com. Firmy, které chtějí úspěšně rozvíjet…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace