Náborová kampaň s vysokým potenciálem

Profesionálně odvedená práce na úrovni špičkové spotřebitelské reklamy. Tak jsou opakovaně hodnoceny náborové kampaně pivovarnické skupiny Heineken. Dokladem může být ocenění bronzovým lvem na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes, které v roce 2013 získala kampaň s názvem „The Candidate“ – mezinárodní soutěž o stáž ve firmě. Nyní je na světě nová internetová náborová kampaň, která opět zaujala světové marketingové odborníky. Pojďte se s námi inspirovat.

Go Places. Foto: theheinekencompany.com

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.