Náborové trendy pro rok 2014

Vytisknout

Firmy každý rok investují miliony dolarů do marketingu svých spotřebitelských značek, budování zaměstnavatelských značek však stále zůstává v pozadí. Toto konstatování uvozuje nedávný článek Melissy Baileyové na serveru ERE.net, který popisuje očekávané trendy v náboru pro rok 2014. Co tedy můžeme očekávat? 1. Přibližování náboru k marketingu Rok 2014 bude rokem, kdy se nábor začne více zaměřovat na to, jak přilákat talenty a nikoli jen obsazovat místa. Bude to znamenat zcela nové komunikační…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace