Pět otázek pro uchazeče o práci v zákaznickém servisu

Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a jedná se o ideální příležitost, jak v praxi předvést proklientskou firemní kulturu. Pracovníci zákaznického servisu, kteří jsou v přední linii a každodenně jednají se zákazníky, musejí vykazovat určité vlastnosti, aby se dokázali správně zhostit svého důležitého úkolu. Zde je pět otázek, které můžete položit uchazečům při pohovoru, a zjistit tak, zda se hodí na pozici v rámci zákaznického servisu.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace