Vzestup multikulturního marketingu

Vytisknout

Že se kulturanedá naučit, ale musí se osmoticky vstřebat, říká Wanla Chengová, prezidentka multikulturní konzultační firmy Asia Link Consulting Group.Nečíňané vědí, že pro čínskou kulturu jeosmička příznivé číslo ačtyřka naopakšpatná. Nepochopí však, co Číňané vyžadují nebo čeho se bojí v americké bance. Bez pochopení pak nemohou komunikovat s cílovými zájmovými skupinami. Multikulturní marketing je proto na vzestupu, s tím jak rostou lukrativní cílové skupiny Afričané, Asiaté atd.Multikulturní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace