5 kroků k zapojení sociálních médií do interní komunikace

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Sociální média rychle pronikají i do interní komunikace ve firmách. Organizace si od nich vedle efektivnější spolupráce slibují také větší angažovanost zaměstnanců. Efektivně vyhodnotit potřeby organizace, implementovat správné technologie a měřit jejich úspěšnost však není tak snadné, jak se může zdát. Jak úspěšně implementovat sociální média do interní komunikace, aby vám nezůstaly jen nástroje, které nikdo nepoužívá, popsal server hrcommunication.com.

1. Vyhodnocení potřeb

Začněte prioritami v rámci firemních cílů – čeho chcete díky sociálním médiím dosáhnout? Pokračujte zmapováním současného komunikačního toku v rámci organizace. Navrhněte ideální řešení sociálně-mediálního ekosystému.

2. Design

Vyhodnoťte potenciální rizika ve srovnání s očekávaným růstem produktivity, spolupráce a inovace. Vypracujte pravidla používání sociálních médií ve firemní komunikace včetně měřítek úspěšnosti. Zapojte představitele nejvyššího vedení.

3. Implementace

Identifikujte nejefektivnější nástroje pro vaše potřeby. Úzce spolupracujte s IT, aby vaše řešení byla kompatibilní se stávajícími interními pravidly a architekturami.

4. Udržitelnost

Předpokladem udržitelnosti investice do vašeho řešení sociálně-mediální komunikace je opakovatelné celofiremní školení pro překonání generačních a geografických překážek.

5. Měření a úpravy

Stanovení měřítek a skutečně měření efektivity sociálních médií v interní komunikaci je nedílnou součástí programu. Stejně důležité je zbavovat se toho, co nefunguje.

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace