7 tipů pro lepší komunikaci

Vytisknout

Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně důležité jsou ale i pro udržování osobních vztahů s rodinou, přáteli apod. Článek přináší sedm tipů, jak se v komunikaci zdokonalit.- Naučte se naslouchat. Nedělejte žádné závěry, dokud nevyslechnete a nepochopíte, co bylo řečeno.- Nedělejte rychlé závěry. Vždy se snažte naslouchat dostatečně dlouho, abyste si mohli udělat správný závěr.- Dejte si čas na odpověď. Nespěchejte. Promyslete si, co jste…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace